• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-22 23:28:09 följande:
    alltså ni ska se de andra bilderna såå goa!! ena bilden är isabel från sidan, där hon ser lite blyg ut men ändå ler. en bild på lillebror där han drömmer lite och kollar åt sidan. sen syskonbilden där gapsrkattar lillebror med huvudet upp mot taket typ och isabel ler åt sidan. en cool på lillebror där han sitter på en svart bil och ser lite småsur ut låter skumt kanske men de är så annorlunda och fina!
    Det år så himla fint med seriebilder. Vi tog lite kort på Alva och Dante för några år sedan och det blir så levande när man får se olika miner och uttryck som är tagna samtidigt.
    Jag kollade oxå på bilden på Svea och jag tyckte inte heller att de var för korta- så det SKA gå bra.
    Annars har jag barnen en kusin som skulle kunna få dem i julklapp. Eller så hänger jag helt enkelt upp dem på väggen- för att de är så fina! {#lang_emotions_heart}
  • Tejja
    Buttelina skrev 2009-11-22 23:33:07 följande:
    sov gott
    Jag lär ju inte komma härifrån...
  • Tejja
    Morty skrev 2009-11-22 23:07:53 följande:
    Gonatt ska också ta och nanna. Måste först bara bädda med rena nytvättade sängkläder. *härligt*
    Fy för att bädda nu...Fast resultatet blir ju undernbart! Att jag inte bäddare rent oftare, när jag vet hur härligt det är!
  • Tejja
    Hello!!! 
    Hur står det till i tråden?
    Jag försöker febrilt komma på 72 småsaker att ha i adventskalendern! Det känns smått hysteriskt! Varför är jag aldrig i tid?

jaja- amaryllisen är iallfall ute i god tid- den blommar redan! Skönt att någon är ute i god tid i familjen iallfall!

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-23 15:37:06 följande:
    Ja men det utrymmet duger inte till nåt annat än garderobsförvaring i de här skicket, vatten får man absolut inte ha där inne   *utmärkt badrum* Det skulle bli Emelies badrum och hon sliter HÅRT på just badrummet så det måste vara tiptop
  • Tejja

Oj, vad konstigt inlägget blev! 

De två första ser ju ut som om jag citerat någon, men så är det inte!
  • Tejja

Men hallå, jag sa faktist HEJ i tråden!! Det är ohövligt att inte svara!

• Tejja
    lillronya skrev 2009-11-23 16:47:58 följande:
    Hihiihihi Hej på dej!
    Tjena! Allt bra?
    J
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-23 17:13:33 följande:
    Ja det är bra här! E är som han är, men det går väl över. Ingen feber iaf. Blev det nåt bra köp nu eller?
    Jag råkade ta bort den, istället för att ändra i annonsen! Nybörjare du vet!
  • Tejja
    lillronya skrev 2009-11-23 17:16:42 följande:
    Inboxa mej ditt köp nu istället då. Tillbaka senare.
    Nu ligger den här bredvid och det blev plötsligt så svårt att skiljas från den! *Jag måste vara knäpp*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15