• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-10-15 13:25:07 följande:
    Hej hej! Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara. Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen
    Ja de är var faktiskt fina..turkosa velourisarna alltså Köpte ett par igår
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • LJ2
    Hej hej! Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara. Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_214544_F_1.jpg
    dom menar du?? sååå fina!!!
    fanns lila o rosa med.. e det 3 för 2??? spelar roll, bra pris!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 13:26:48 följande:
    Ja de är var faktiskt fina..turkosa velourisarna alltså Köpte ett par igår
    Ja visst var de fina! Köpte turkosa och röda och rosa kjol
    LJ2 skrev 2009-10-15 13:31:24 följande:
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_214544_F_1.... dom menar du?? sååå fina!!! fanns lila o rosa med.. e det 3 för 2??? spelar roll, bra pris!!!
    Nä inte de utan dessa:
    www.kappahl.com/ProductImages/KAW_212787_F_1.jpg
  • RååSa BuBBlan

Go dagens

Hej hej!Tillbaks från liten shopping runda. Blev inte så mycket danskt. Bara ett småfolk kanin linne till 70%. Men så hade Kappahl fina velour plagg. En rosa velour kjol i molo kopia. Före endast 9 e. Och jättefina velourbyxor i turkos. Ett litet tips bara. Men nu skall jag nog förlänga mitt plus så att jag också kan lägga in lite bilder i bt igen
    Va åxå och spanade på Kappahl faktiskt... Kjolarna va kanonfina och snacka om Molo copy   Köpte inget dock utan gick nöjt hem med mitt lurv paket {#lang_emotions_sunny} Nu är hallen härligt lurvig igen!!

Käkat lunch för en halvtimme sen och jag är alldeles yr i hövvet... Va sjutton blir de så för? Allt bara snurrar...
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • LJ2

www.kappahl.com/ProductImages/KAW_212787_F_1.jpg

eller dom till större?

känner att jag måste besöka kappahl snart igen!!!
    var jättelängesen jag va där.. har inte tyckt de har nåt fint sista tiden faktiskt.. eller.. sista mån rättare sagt...
    men de va suuperfina!!!
    såna måste vi ha!!!

* 3 underbara busfrön *
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2009-10-15 13:32:53 följande:
    hmm jo kanske...den tar bara så stor plats *tröttnat*
    Scchhyy-säg inte det till Stoffe. Han bara suckade när jag sa att vi ska på utflykt och köpa mer Fisher Price
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 13:33:45 följande:

Go dagens Va åxå och spanade på Kappahl faktiskt... Kjolarna va kanonfina och snacka om Molo copy   Köpte inget dock utan gick nöjt hem med mitt lurv paket  Nu är hallen härligt lurvig igen!! Käkat lunch för en halvtimme sen och jag är alldeles yr i hövvet... Va sjutton blir de så för? Allt bara snurrar...
    Jag har Kappahl-förbud just nu. Allt coolt jag handlat där har förvandlats till mos i tvätten. Så himla dålig kvalitet. Sabla snygga velourisar dock!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15