Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-07 16:44:17 följande:
    Men du svarade ju hur bra som helst! Hejja!
    Ja, antar att hon bara vill reta upp mig, så det ska hon inte lyckas med i alla fall
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Gokväll på er, shoppas här nåt?
    Själv skulle jag helst gå och lägga mig, men August har inte behagat somna än så jag får väl vänta ut honom

• Busbellan
    solouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    jag går aldrig ner i pris, utan köper tillbaka varan istället, på så sätt kan man i alla fall vara säker på att de inte försöker luras
  • Busbellan
    saturnina skrev 2009-10-07 21:59:43 följande:
    Avis på alla Katvigshoppare. Fast jag åkte till Ullared istället. Måste berätta att lillan börjat använda Crazy Salmon-overallen och VARENDA förälder kommenterar den.
    Åh, har ni redan overallväder, här kör vi med katvigs overall med fleece under
  • Busbellan

Hej på er

Måste fråga er om ni har nån koll på varför man stänger trådar, och måste inte jag som TS meddelas varför de stänger tråden.
    Tänkte precis gå in i min omröstningstråd och tacka för alla rösterna, men då är den ju stängd för fler svar och jag har inte fått nåt inbox meddelande angående det {#lang_emotions_undecided}

• Busbellan
    Moonis skrev 2009-10-08 12:09:41 följande:
    Såg det också, jätte kontigt. Såg att du skrivit här o tänkte se om du själv stängde den eller vad som hände.Tycker du ska fråga om det för det va ju inget bråk i tråden på det sättet
    Nej, det var lite diskussioner såg jag, men inget farligt, inte om man jämför med andra trådar.
    Ska fråga varför de gjorde det
  • Busbellan
    Moonis skrev 2009-10-08 12:38:16 följande:
    Ja, det är klart. Men såg att tråden är öppen igen så det är löst i alla fall vad det än berodde på
    Det hade nog bara varit en miss. Tydligen så ligger "stäng tråden" nära där man klickar för att gå upp till längst upp igen så antagligen hade nån stängt den av misstag
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 12:57:31 följande:
    Jag är innerligt trött på en viss människa i den tråden. Vilken tråd jag än skriver i så hoppar hon på mig. Jag kan inte för mitt liv förstå vad jag gjort henne! Nu skrev jag att Molo var dyrare än H&M och då "trycker jag ner H&M" och har allvarliga problem enligt henne. Hon är helt sjuk!
    Ja, jag har sett att du blir jagad i mer än en tråd för tillfället
  • Busbellan
    Incommunicado skrev 2009-10-08 13:25:56 följande:
    ok, här är bilden jag lyckades ta idag, men det är för nära magen så man ser inte hur stor den är eg:
    Åh, vilken fin mage du har
    När är bf?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15