Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-10-14 15:58:25 följande:
    Är det lönt att lägga ut en lurvoverall på T nu? Eller man ska vänta till våren?
    Jag skulle nog väntat till våren känns som att folk merletar vinteroveraller nu. Typ i slutet av februari skulle jag lägag ut den.
  • Jes sica
    saturnina skrev 2009-10-15 09:31:43 följande:
    Någon som vet om det blivit bebis hos ängeln?
    Va hon skulle väl inte ha än eller?
  • Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 09:37:51 följande:
    Hon hade väl skickat ett sms till Butte igår att det var vattnet som hade gått och att värkarna kommit igång, så dom trodde det blev bebis inatt... Sen har vi inte hört mer! SPännande värre... Nej, hon var ju bara i v.35, det var på exakt samma dag i graviditen som Liam föddes
    Jaha oj!! Då lär de ju hamna på neo igen som man alltid gör det innan v 36 tråkigt. men spänannde ändå med bebis
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-10-15 09:58:40 följande:
    Hon är i v.35+6 igår så hon kanske slipper neo *hoppas*Maia föddes i v.35+4 o enda anledningen till att hon fick läggas in på neo i två veckor var gulsot och hög sänka. Annars var hon liksom fullt utvecklad, kunde andas bra o.s.v så vi får hålla tummarna bara att ängelns bebis slipper neo för det blir superjobbigt med Liam hemma!
    Aha men då kan det ju faktiskt hända att hon slipper, skönt för henne isåfall
  • Jes sica

Åh vad jag är avis på alla gravida. Vill oxå såå gärna ha en liten till. Vet inte bara om jag orkar spy i fem månader

• Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-10-15 10:24:07 följande:
    sambon sa igår att han vill ha den tredje direkt...jag stod bara o gapade o tänkte på helvetet jag gått igenom just nu o föreställde mig det när jag har en 4-åring och en nyfödd.....NEEEEEEEEEEEEEJJJ!!! Men känner jag mig själv rätt så lär jag väl vara lättövertalad där o bebisjuk igen så fort den lilla blivit några månader...
    Ja jag är ååå bebissugen, det är klart det är värt det att må piss men tycker synd om Linnea och Kevin om jag ska ligga orkeslös i flera månader. Samtisigt så skulle det passa in så bra med en bebis nu.
  • Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-10-15 10:25:44 följande:
    Konstigt nog så genomlider man ju det igen... Hur jäkla ont jag än har just nu så kan jag inte tro att det är sista bebisen liksom....
    Nej på nåt vis gör man det ju. och i slutändan är det ju så värt det!
  • Jes sica
    LJ2 skrev 2009-10-15 11:42:50 följande:
    andra gången spydde jag bara i 7 mån o konstant illamående till han kom.. o bara inlagd på sjukhus 1 ggn.. (minns en pissdag jag hade, ALLT kom upp om jag tänkte på mat, 6 ggr på en timme va nog rekordet just då!!) så ja. det va lite lättare (nr 1 va 11 ggr på en dag, tappade räkning, men kan varit nån mer gång.. de va på sjukhuset... efter medicin... i armen, som jag spydde av)tredje gången spydde jag bara 4-5 mån.. o inte varje dag!! typ 1-2 dagar i veckan "bara" o "bara" upp till 5 ggr den dagen o sen illamående till hon kom.. men, jag kunde hantera det iaf o visste när jag skulle kräkas.. så visst KAN det bli bättre.. men inte säkert..MEN.. de är värda det.. dock är mina 3 barn nu INTE värda att jag ska bli liggandes o inte kunna umgås med dom på flera månader, inte laga mat åt dom, inte leka, inte kramas, inte pussas o inte bara va mamma.. så.. nu e det stopp för min del..=)) e såå nöjd med mina små.. hade jag inte kräktsd så, då hade jag nog kanske funderat på en till.. =))
    Det är ju det jag är så rädd för att inte orka vara mamma Blir jag gravid kan det ju faktiskt tom bli SÄMRE! man vet ju aldrig.
  • Jes sica
    lillronya skrev 2009-10-15 19:26:50 följande:
    En sån här i 152 på 125 cm Nikita...
    Det är den jag väntar hem va? Men är det 152 och hon kan ha den borde ju Linnea som är 110 kunna ha sin 128 på en gång ju
  • Jes sica
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 20:05:00 följande:
    Ja superbra men det underlättar om man kommer ihåg vad som är där iJag behöver åka på salg för att fylla på..du också tydligen
    Haha Känner igen mig. Har en stor byrå med växa i kläder.Gick igenom den häromdagen och kom på att just ja det och det har ju kevin redan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15