Inlägg från: Jes sica |Visa alla inlägg
  • Jes sica

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Finns det några skojsiga erbjudanden? Jag är mycket shoppingsugen

• Jes sica
    jojoa75 skrev 2009-10-20 15:56:55 följande:
    25 % på busochrackartyg, kod höstfyndaErbjudande på småvi, ligger under erbjudandekommer inte på fler
    Tack då går ajg dit då
  • Jes sica

Jaha då blidde det regnbågsklänning, småfolk tröja med bilar, molo dukatitröja, rosa hummeltröja och två katvigmössor

• Jes sica
    lillronya skrev 2009-10-20 16:19:54 följande:
    Massa fint!!!
    Japp
  • Jes sica
    nikki2006 skrev 2009-10-20 16:22:28 följande:
    härlig blandad kompott
    Japp supernöjd
  • Jes sica

Hej flickor!!! Ser att det ovanligt nog snackas molosalg Jag vill vill vill dit men finns ju ingen sm åker härifrån där jag bor

• Jes sica
    stökmamma skrev 2009-10-22 14:04:37 följande:
    nej, nästa helg är väl mr för kort varsel???näe, nu försöker ju jag planera in sista helgen så den blir det
    Jag kanske kan få åka med dig denna gång ?
  • Jes sica

Hej flickor! SAhoppas det nåt? jag har shoppat sodastreamer Daniel ska få den nästa helg då vi firar bröllopsdag tråkpresent kanske men han vill ju ha en sån så

Vad jag hoppas att en liten bebbe flyttar in i magen snart nu när vi bestämt oss, sååå mysigt att få handla minimolosar

• Jes sica
    Tjollabolla skrev 2009-10-26 14:44:25 följande:
    Åhh vad kul! Då väntar vi med spänning!
    Ja jag hoppas hoppas d tar sig snabbt
  • Jes sica
    Zvartaliljan skrev 2009-10-27 08:42:20 följande:
    jaha...då har man pratat med sjukhuset. Fick tid den 9 för att starta utredning. Blodet var hon säker berodde på dulcolaxen men fram tills besöket skulle vi ändå fortsätta ge det var 3-4e dag eftersom hon behöver det o inget direkt alternativ finns...det fanns inget de kunde göra även om vi åkte in akut idag. Så vi ska bara fortsätta som innan fram tills den 9, tidigaste tiden hon kunde hitta så jag får väl vara nöjd då antar jag...
    Men vad har hänt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15