• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Saraia skrev 2009-11-11 17:31:54 följande:
    Ska ge en molo-tröja i present t en 3årig kille; vilken??? dukati gillar jag men hittar den ej t nedsatt pris däremot den som ser stickad ut och pins m rödblå ärmar - e de fina???
    puffar
  • Saraia

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 18:53:45 följande:

hej tjejr.hur har ni det? jag blev lite sjuk i helgen, fick en stroke så jag ligger på sjukhus. gubben min har fixat dator åt mig här så jag kan kika in till er.
    nämen fy va hemskt! hur mår du då?
  • Saraia
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 19:29:15 följande:
    ehm...tror nog Maia spenderat lite vääääl mycket tid hos mormor när hon går runt o sjunger "leende guldbruna ögon, har jag förälskat mig i..." för full hals
    haha! gulligt !
  • Saraia

passar molo lila stjärnklänning + babuschkabyxor bra ihop t en bebbe 2,5månader?

• Saraia
    nikki2006 skrev 2009-11-12 16:59:30 följande:
    Japp för byxorna har lila kant Jag tyclker det är jätte fint ihop
    tack! då kanske d blir det t brorsdottern i julklapp!
  • Saraia
    nikki2006 skrev 2009-11-12 17:07:17 följande:
    åhhhhh hon kommer säkert att bli jätteglad, eller ja föräldrarna Klänningen är superfin, blev helt ledsen när jag upptäckte att vår var för liten nu
    Nej va synd - du får köpa en större stl!!!
  • Saraia
    Greksmurfen skrev 2009-11-12 17:24:19 följande:
    gokväll........åhh va irriterad ja är.. var ju med max på bvc idag .. han har haft mkt jobbigt med sin falska krupp främst nätterna å det han har hjälper inte så då fick han utskrivet en annan medicins om e starkare... bara att läkaren glömde skriva recept i datorn ... så va göra man nu?? ringer jourläkarcentralen eller barnakuten??!?...
    typiskt... jourcentral hade jag vänt mig till i första hand - lycka till!!
  • Saraia
    Greksmurfen skrev 2009-11-12 17:36:08 följande:
    så nu har ja pratat med jourläkarcentralen å de ska fixa receptet =)...
    skönt när det ordnar sig så lätt!! hoppas ni får en lugnt natt då!
  • Saraia
    Greksmurfen skrev 2009-11-12 17:40:03 följande:
    jo det hoppas vi på=)..... till en treåring hmm.... rainbow äe alltid populärt tryck å går hem när som=)... men annars kan du ju hålla koll på tradera om det ploppar upp nga nya plagg i hennes stl å kamma hem ngt fynd=)
    ja tradera e jag inne på o spanar men ej hittat nåt i sen sizen ännu... raibow e ju alltid fint!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15