• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

ChokladMoshin skrev 2009-11-13 09:21:16 följande:
    Vi har tur för på våran Vc så vaccinerar dom alla oavsett ålder.
    konstigt att de gör så olika. din vc måste ha fått xtra mkt vaccin då för de flesta vc begränsar sig pga att de inte får tillräckligt m vaccin t alla på en gång. kommer ju leveranser varje vecka så alla lär ju få till slut, men det viktigaste är ju att de som kan bli sjukas får först dvs riskgrupperna,barn o unga vuxna.
  • Saraia

mmmmm vann en kaninbody ny på T för 149kr till en framtida lillebror/lillasyster!!

• Saraia
    Greksmurfen skrev 2009-11-15 21:01:52 följande:
    ja det lä vi vella märka tids nog.... skoj å få hamstra lite.....
    ja hoppas på snart !!
  • Saraia
    Stormis skrev 2009-11-15 21:02:37 följande:
     Undrar vems ...
    jaaa... undra det du .....
  • Saraia

ååå kan int bestämma vad jag ska köpa för ngn tröja el byxa t 3,5årig kusin t barnen - funderar på röd NS-munkjacka, ns jeans el kanske molos dukati tröja el ngt annat?! Förslag?????

• Saraia
    melizza skrev 2009-11-18 16:50:45 följande:
    håller med om att röda NS munkjackan är skitfin...min dotter älskar den
    e det den röda från höstens kollektion m luva ni menar???
  • Saraia

t 3,5årig pojk i julklapp: ns röd munkjacka el mololurv-jacka (vilken färg e finast?brun e jag lite inne på...)???????????

• Saraia
    lillronya skrev 2009-11-18 19:21:13 följande:
    Såååå himla snygg!
    jaaaa va fin han var i den!!! får nog bli en sån!!!! tack!
  • Saraia
    melizza skrev 2009-11-18 19:08:53 följande:
    röstar på brun molo lurv den har vi hemma och den är ljuvlig men NS jackan är inte ful heller.....den har vi ju med
    ja den ser ju himla fin ut den bruna.... åååå att det ska va så svårt att bestämma sig. vet att mamman som e nästan lika klädtokig som jag skulle uppskatta båda hemskt mkt, så en av dem blir d i al fall!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15