-
fin milo var i finkläderna!!! så coolt m slips o väst!Tjollabolla skrev 2009-12-02 08:10:52 följande:Godmorgon! -
ta jobbet o säg till sedan när det gått lite längre att du e gravid. du e ju fortf så tidigt i grav så eg har du väl ingen skyldighet att säga ngt. sommarplaneringen hinner det ju m t våren!Greksmurfen skrev 2009-12-02 10:51:35 följande:,åhh tjejer lite råd.. chefe på det jobb som jag typ alltid jobbat på sen ja blev färdig ssk ringde igen å sa att de börjar anställa nu inför sommaren å att jag då sulle få börja i mitten av feb.....ska jbba där mitten av dec - mitten av jan med... nu till saken det e ju meningen man ska jobba sommaren med...=S.... hur ska jag göra =(... måste ju säga att vi ska ha en bebis juh... men jag hra inga problem att jobba in i det sista men bebisen är ju beräknad till 1 aug å vet inte om de är färdiga med sommaren då.......... detta är ju att de måste ta in en till å det va ju lite därför de ringde mej först eftersom jag är van å vara där å de skulle slippa ta in ngn ny.....hur ska ja göra?!? vill ju ha jobb..... -
denna i julklapp t 3årig pojk kan väl aldrig bli fel
www.oki-doki.se/show_product_pictures.asp
?? -
sugen på hajtröjan men den e ju 100lappen dyrare.....Saraia skrev 2009-12-02 11:16:28 följande:denna i julklapp t 3årig pojk kan väl aldrig bli fel www.oki-doki.se/show_product_pictures.asp...?? -
ja, tröttsamt när de betalar sent o sen ger en dåligt betyg i leveranstid........... synd att man ej kan ge betyg i hur snabbt de betalar!!!Zvartaliljan skrev 2009-12-02 10:52:14 följande:ÅHH vad man kan bli trött på vissa T-köpare, betalar efter 8 (!) dagar och så får man ett mail med en önskan om snabb leverans -
ot men finns d ngt villervallatråd??
-
äckel päckel heter han här!!Duntoffla skrev 2009-12-08 21:24:44 följande:här med. Packa packa, biggle biggle och upsy bejsy heter de här Ja, fast man får locka en del. Ett tag räknade han en, två, tre om allt men det har släppt nu -
den e ju bara såååå fin! lillan har den o I love it!SmillaMilla skrev 2009-12-17 18:30:07 följande:sugen på winterblossom tröjan på llm. -
vilken molotunika/tröja prespring 2010 e finast; fjäril/stad eller regnbågsrandig (i pastellfärger)????
-
ÄNTLIGEN har jag fått tummen ur o beställt molo prespring-10 NY/butterfly-tröjor t tjejerna! Har även köpt OT me and is cerisa velourbyxort som jag hoppas passar till. Stortjejen fick kaninknapptröjan av kusinerna i julklapp (redan firat jul m dem i förrgår)- SÅÅÅÅÅ fin!!
-
ja just det,konstigt att den inte gjort det ännu! ska köpa en baby tröja t barnens kusin som fyller 1 i januari - funderar på kanin men även denna www.ajabajakids.com/shop.asp&item=7489Milliz skrev 2009-12-21 11:12:43 följande:Å vad fint! Jag längtar så tills butterfly kommer i baby också
var ju söt! vilken tycker ni e finast av babytjejtröjorna? -
mums! jag har oxå köpt turkisk peppar idag - ska göra kola av dem!ChokladMoshin skrev 2009-12-21 19:29:12 följande:Så var det så här tomt nu igen Ska åka och storhandla med svägerskan snart.Ska inhandla turkisk peppar och göra knäck bla -
god morgon! ska strax åka o handla julklappar!
Nån som sett kikkidklänningen www.zillstar.se o klicka på kikkid, som är svart,grön mm. vad tycker ni om den + leggingsen till?? svårt o se på den lilla bilden tycker jag -
nån som har den lil KIKIDtröjan m stora stjärnor på, v-ringad? hur e den i modell? e det fult el fint när den e så v-ringad,t en tjej?
-
Hur e miniatures jackor i stl????
-
god morgon i kylan!
Nån som har molos ullklänning stickad fr i höstas? hur e den i stl o material? krymper i tvätt? sticks? -
Grattis t lillkillen!!! härligt att d gått o går så bra! i vilken vecka är han född?? vad säger storasyster??Zvartaliljan skrev 2010-01-03 15:08:42 följande:Hej, nu är vi hemma Just nu ligger två trötta barn i pappas famn och gosar