Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-16 23:34:10 följande:
    nu ska jag sova kram
    natti natti, krya på er!
    ****Enrique 050819****Emilio 070718****
  • GROD PRINSARNA
    Tejja skrev 2009-11-16 23:32:50 följande:
    Stackars liten, och stackars mamman! 
    har du lust att inboxa mig ditt tradera nick ;-D
  • GROD PRINSARNA

skit oxå... har ju stavat fel på rubriken på två utav mina annonser, hahaha inte konstigt att ingen titta på en vecka... får sluta ha så bråttom när jag skriver

• GROD PRINSARNA

nänu vet ni vad... dags att nanna för mig med, trevlig chatt stund, godernatter på er alle
    ska försöka plåta lite imorgon ifall molo jackan dyker upp håll tummarna på att den sitter perfekt

• GROD PRINSARNA
    Kristyr skrev 2009-11-18 12:02:36 följande:
    usch vad hemskt.. en kompis fick barn förra veckan..hennes man har 2 barn som de har varannan vecka tror jag.sista dagen de var där fick ena barnet hosta, feber, ont i kroppen, huvudvärk, kräkning....dagen efter får nästa barn.. (hoppas att det åkt hem till sin mamma)mannen har fått ont i halsen......Bebisen är med förtidigt född och väger inte ens 3kg, den har ev gulsot. Men de får inte åka till BB och sola för de har svinis hemma. Usch vad jag mådde dåligt när jag läste.Jag är ju så rädd att min son ska få som är ett år, men tänk en för tidigt född bebis under 3kg.
    Amen fyyy... dom måste ju hjälpa den stackars mamman med bebisen, har inte sjukvården något samvete eller? tänk om nått skulle hända, och gulsot är ju inte heller så bra att ha... blir så ledsen när jag läser sånhär {#lang_emotions_frown}
  • GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2009-11-18 11:39:23 följande:
    Hej du! Det var längesen!!
    tjabba, ja det var ett bra tag sen, har blivit så traderaupptagen att jag glömmer att logga in här, men jag har följt bildis flitigt så lite uppdaterad e jag allt!!! allt väl med er?
  • GROD PRINSARNA

åååååh varför måste postis per vara så seg till just min port för?? längtar efter nya molo jackan jag vann på tradera + min nya sing star spel!!!

• GROD PRINSARNA
    ängeln83 skrev 2009-11-18 11:43:10 följande:
    Hej hejFyyy vilken tråkig dag, 8 plus och ösregn, o snart är det december?Får väl passa på att få iordning lite här hemma.Igår var vi och vaccinerade oss, har velat som sjutton men nu känns det skönt att det är gjort, Liam var super duktig och lät dom sticka honom utan protester.
    oj vad duktigt... fyraåringen här hemma började gråta så fort vi gick in i rummet för att han förstog vad som skulle hända...
    jag fattar inte varför mina barn är så rädda för doktorer, det är ju inte så att vi går ofta, det blir väll en tre gånger var per år vi besöker en doktor för nått (ja emilio lite mer då eftersom han har krupp) men så fort nån i rock kommer nära börjar dom skrika som besatta
  • GROD PRINSARNA
    Kristyr skrev 2009-11-18 12:16:53 följande:
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-18 12:10:22 följande: ja de borde ju kunna få komma på besök till nått rum utanför BB iaf tycker jag. Där inte massor med andra nyfödda är... *ont i magen*
    ja dom har ju isoleringsrum för svinissjuka... men om dom kollar upp att bebin inte har flunsan så borde ju den få komma och få ligga under ljus tycker man
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15