Inlägg från: GROD PRINSARNA |Visa alla inlägg
  • GROD PRINSARNA

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jasså det låter ju bra... asså det med tradera förståss Får anjelin krupp innan storm? Jag får migrän och syrran får jätte värk i ena knäet innan det börjar storma

****Enrique 050819****Emilio 070718****
  • GROD PRINSARNA
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 17:31:01 följande:
    Ja Maia låter heller inget vidare så det är väl väderspänningarna kanske?Stackars sambon får gå hem 5km i ösregn och storm...när han väl kommit fram till busshållplatsen vill säga...
    Nä men stackaren, vad jobbigt, han fötjänar en riktigt varm och skön filt och en stor god kopp chokladmjölk
  • GROD PRINSARNA
    EnilemmE skrev 2009-11-18 17:34:07 följande:
    Jag kan meddela att det blåser rätt saftigt i Småland oxå!! Small till rätt bra här utanför nyss, så jag borde kanske kolla så att skottkärran här utanför inte har flugit in i bilen eller nåt!
    :O Oj så läskigt, spring o kolla.. : S
  • GROD PRINSARNA
    Zvartaliljan skrev 2009-11-18 17:37:23 följande:
    *ASG* där slog du verkligen huvudet på spiken, den karln är galen i sin chokladmjölk nämligen Vågar liksom inte ta mig ut med bilen för att försöka hämta honom...risken är ju att jag själv fastnar i någon kö då! Fick köra runt skogen efter jag hämtat Maia på dagis då E22an var avstängd, och det låg nedfallna grenar överallt o blåste riktigt läskigt...
    Hahahaha förstog det efter att jag sett din mumsiga choklad tårta du gjort till honom efter lagersalgen
    Åh men hjälp, det kanske blir en ny Gudrun då, det va väll så den stormen hette?
    Själv har jag världens verk i mina leder så jag funderar på att hoppa i säng redan efter middagen är avklarad, undrans om det är spöregnet här utanför eller början på influensan... Och jag och maken som ska bjuda närmaste släkten på hemlagad trerätters middag i helgen nere i norrköping för att fira våran 5 åriga bröllopsdag.
  • GROD PRINSARNA
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-18 17:44:26 följande:
    Hahahaha förstog det efter att jag sett din mumsiga choklad tårta du gjort till honom efter lagersalgen Åh men hjälp, det kanske blir en ny Gudrun då, det va väll så den stormen hette?Själv har jag världens verk i mina leder så jag funderar på att hoppa i säng redan efter middagen är avklarad, undrans om det är spöregnet här utanför eller början på influensan... Och jag och maken som ska bjuda närmaste släkten på hemlagad trerätters middag i helgen nere i norrköping för att fira våran 5 åriga bröllopsdag.
    Äsch, menar ju förståss VÄRK och inte VERK i knäna :-P
  • GROD PRINSARNA

Lillronya, måste säga att din stora tös i bildis var riktigt tuff i sin outfit... skulle oxå vilja klä mig så men är tyvärr för gammal

• GROD PRINSARNA
    lillronya skrev 2009-11-18 18:08:04 följande:
    TAck!Ja jag tycker hon är så cool! Hon använder sina danska kläder ofta och gärna. Sätter ihop coola outfits med, tycker jag. Ja vem skulle inte vilja klä sej så? Sen finns det ju vissa i familjen som är helt galna. Som de här två.
    Ja jag har märkt det på bilderna du har postat, hälsa henne att hon har super tuff klästil och att det finns folk som skulle vilja härma De andra två är ju förståss oxå super coola ju, älskar lite knäppa outfits, det e sååå snyggt!!
  • GROD PRINSARNA

Nämen vad läskigt, kan du inte gå över till grannen då? Eller bor dom långt borta?? Hoppas Felipe kan komma hem strax och att de som körde de fyra bilarna inte är allt för skadade.... försöker att ta körkort och gick på den här handledar kursen som är är obligatoriks om man ska övningsköra med privatperson och började stört böla så mamma fick hålla i mig när vi såg varningsfilmen.... behöver jag säga att jag skämmdes efteråt när jag titta omkring och alla satt och titta på mig hahaha, och då var jag den äldsta övningsköraren i gruppen....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15