-
Hmmm men hur lågt ska man våga gå ner då? vad tycker du är rimligt? tänkt om jag lägger ut dom för en krona och så är det bara en som budar, då skulle jag dööölillronya skrev 2009-11-19 16:43:42 följande:MIna auktioner går ok än så länge. La ju upp de igår.Ang priset på dina regnkläder så vet jag inte vad som är ett rimligt pris för de. De är för dyra för att jag ska nappa iaf. -
jag ska låta dom gå klart de sista dagarna som den har kvar och sen ska jag fundera på hur jag ska göra....lillronya skrev 2009-11-19 16:46:28 följande:Ja du... Svårt det där.Du ska ju inte lägga ett lägre utrop än att du kan leva med att de går för det.Bättre att spara till våren kanske? -
oj vad du var modig med att lägga så lågt utrop... undrans om jag ska våga var lika modig jag med...
aja, dags att traska iväg till vattengympan nu då.... ses inatt om det är nån uppe tills dess... hare gött
-
jo det e sant, dom e ju inte fodrade, tror jag ska vänta till våren efter att omgången är slut... jackan e ju inte så begagnad som jag beskrev men byxorna är ju lite sot fläckiga så att säga, ska försöka sudda bort med suddgummi och se sen till våren!!Buttelina skrev 2009-11-19 16:50:09 följande:jag tycker att du ska ta fler närbilder. jag vågar inte buda på något där det står "beg skick" det kan ju innebära all mellan himmel och jord sen är det fel årstid... -
jo men jag tycker verkligen du ska belöna en sån duktig liten tjej... vad kul att det går i rätt riktning... pepparkakor kan verkligen vara laxerande OCH goda så det är ju en jätte bra kombination...Zvartaliljan skrev 2009-11-19 16:52:52 följande:BÄTTRE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gigantiska mängder, PÅ DAGIS!!!!! (2a gången sen hon började där i somras!) Fröken var helt chockad över att en unge kunde bajsa så mycket...men inte så konstigt när man bara bajsat en pyttepyttekorv på 5 dagar! O jag med mina hormoner svallande började ju lipa när fröken berättade så jag skämdes till slut Länge leve PEPPARKAKOR!!! Det är det nya som Maia börjat stoppa i sig, på de senaste 3 dagarna har hon smällt i sig ett helt paket och uppenbarligen har det haft effekt så nu åkte vi direkt o handlade mer Funderar på den där dinosauriepyjamasen jag köpte till henne i julklapp...undrans om det inte är tillfälle att ge henne den nu istället...som en riktigt fin belöning! Vad tycker ni? Visst ska väl sånt här belönas??
vet ni förresten att det är en pojke ni ska få nu? -
halloj gummor, hur står det till?
var i norrköping i helgen för att fira våran bröllopsdag, tror ni inte att jag glömmer minneskortet till våran kamera hemma!! ARRRRGGGG... hoppas nån i släkten vill dela med sig av lite bilder!!
ska precis betala en småfolk tröja jag köpte på tradera... hur var nya modellen nu igen... tajt eller lös?
-
Halloj i tråden!
Fick en halv minut över så jag passade på att bomba bildis med en massa OT bilder (sorry för det) och lite danskt oxå då förståss...
Hur står det till med er då?
-
Har det kommit nya katvigar?

-
Ursäkta att jag bara kastar ut frågan innan jag säger hej till er men märkte att flowerpowermamma la upp en katvig tröja jag inte sett förut

-
Hejsan!lillronya skrev 2009-12-13 22:59:16 följande:Himla bra pris!Men nä, inte rätt....Får nog satsa på en molobody eller nåt sånt. TAck för att du tipsar! Hej!Kan du länka? Är det på T?
hon la upp den i bildis... en lila/lila randig... är den inte ny? -
åååh. vilka fler färger har kommit? minns du det?lillronya skrev 2009-12-13 23:07:47 följande:Javisst ja! Den såg jag ju. Ja den är väl ganska ny. -
-
det lät fint... minns du nån webshop som säljer så man kan gå in och kika lite?Buttelina skrev 2009-12-13 23:24:44 följande:orange/mörkblå med
-
Tack gumman, ska in och rota runt lite och se vad jag kan finna för nått fintButtelina skrev 2009-12-13 23:32:10 följande:nä tror inte det tyvärr hmm barnlyan.se? luckylittleme.se
-
åh vad fina kläder minymo ha i höst... hade inte sett dom... har snöat in mig så på gangstar så jag knappt tittat åt det danska hållet men börjar smått komma tillbaka nu hehe
-
tips till dig lillronya om du nu inte redan har den alltså
http://www.barnlyan.se/se/articleimage.php?id=5740&image=1130846&fullwidth=0&fullheight=0
-
hahaha varför har han badbyxor på sig?lillronya skrev 2009-12-13 23:41:49 följande:Nu vaknade E så nu får jag stänga ner.HAn är så duktig. Vaknade för att kissa. Iklädd blöja, badbyxor och tomtedräkt.