Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-18 21:00:56 följande:
    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *GLAD*Maia bajsade UTAN dulcolax...bara mycket lite men hon gick själv på toaletten iaf o ropade sen stolt att hon hade bajsat Sen tittade hon på mig o sa "Får jag godis nu när jag var så duktig mamma?"
    kul!
    stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian

dax o fika sedan bum i säng, dödstrött efter allt med sjuka barn o kollade hus idag - det var inget för oss.

• Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-11-18 21:08:24 följande:
    Damien och Adrian skrev 2009-11-18 21:06:04 följande: Man måste alltså ha en liggkorg till den lilla, det funkar inte med en mjuklift?Kan man vända hela sitsen om man vill det?
    du behöver liggkorg, ny kostar 1000 kr. korgen kan vändas om du menar den? sitsen går nog inte att vända. korgen har en enskild metallgrej som den ligger på och kan alltså vändas mot dig. 2000 kr är ett bra pris. den är inte så bred, inga problem i butiker el dörrar.
  • Damien och Adrian
    ÖNadja skrev 2009-11-18 21:09:34 följande:
    Tycker den verkar jätte fin. Har den nå problem med sina luftdäck? Är liiite skeptiskt mot dom då vi har emmaljungas vagnar med "punkteringsfria" däck.
    hade också emmaljunga förut, inga problem hittills med denna vagn iaf.
  • Damien och Adrian

jaha, maginfluensa och öroninflammation - trodde jag. Kollade svinissymptomen nu o de stämmer.... o vi som skulle vaccinera oss på måndag allihopa, blir så nervös för barnen, D verkar vara "frisk" mellan kräkningarna, lätt snuvig och öronont ibland och småfebrig då o då.

Jag ahr migrän, snuva ibland och lite tryck mot örat. Frossa.

Adrian har kräkts ovanligt mkt denna vecka, vet ej om han fått det han har känts varm ett par dar men inget överdrivet.

• Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 20:29:00 följande:
    Men fyyy Fler o fler verkar åka på det där här nu...synd att ni inte hunnit vaccinera er
    ja, trist! Det är dåligt av dem att inte få ut vaccin till folk i tid när de nu ändå köpte in. Jag blir sur också på folk som inte stannar hemma när de är sjuka - makens arbetskamrat har hela familjen hemma i svinis, själv är han "förkyld" o åker ändå till jobbet och ska vara "duktig". Jag blir skitförbannad, han vet att vi har en pyttis hemma!{#lang_emotions_yell}
  • Damien och Adrian
    ängeln83 skrev 2009-11-20 15:17:09 följande:
    Kikar in igenHar varit ute i trädgården tills nu, helt underbart väder, 11 grader och strålande sol, svårt att tänka sej att julen närmar sej Vad pysslar ni andra med?
    vi har nog svinis hemma. är orolig för Adrian. Damien är sjuk sedan en vecka, jag har varit lite halvkass några dagar, har ont i halsen idag, lite småkrasslig.

Jag tror det är svinis för alla symptom stämmer och han är konstigt sjuk - ganska frisk, snuvig och lite småfebrig ibland men så kräks han typ en gång per dag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15