Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-03 19:28:20 följande:
    God kväll!Hemma efter supergott fika hos Stormis och lek med min ena sjövilda unge och andra lilla gaphals Tack för idag Anna Har precis spanat in Molos hemsida och visst kan man skymta akvariefiskar därSen surar jag lite också eftersom det står att fiina prästkrageskorna bara går upp till stl 35- jag var ju suuugen på dom
    Tack själv!

Men åhh, varför så dumt med skorna. Vårens gick ju upp till 38... Och en ynka 36'a hade räckt åt mig. Har använt pärlplattorna massor!
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Pepper79 skrev 2009-12-03 20:03:25 följande:
    vad blev det för kavat till stormis? kanske var du som tog 22:orna framför näsan på mig i de vita med guld på fin shopping annars. tittade knappt på ngt till mig själv, blev bara eld och lågor över kavatsandalerna
    Jag hade faktiskt 22'or i varukorgen, men blev snuvade på dem, liksom de vit/silvriga gympadojorna i samma stl. Trodde att det var du som fått dem . Men jag tog 23'orna via Smultron. Hade tänkt att strunta i dem så jag inte orkade hitta nåt mer, men så hade ju Smultron en lämplig order som jag gled med på. K har ju Kavat's 21 nu i vinterskor, vilket ju är som deras sommar-22'or. Så förhoppningsvis blir dessa lagom. Men för det priset var det ju värt att chansa. Annars har jag 3 par likadana att sälja i vår
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 20:36:22 följande:
    v.31+4fortfarande en liten mage och inte så spetsig längre...men så har han ju sjunkit ner o fixerat sig också. SF-måttet fick hon till 25cm på sjukhuset förra veckan (min bm fick det till 28cm några dagar innan så vem som mätte fel vet jag inte...)
    Så olika det där, beror ju på vem som mäter. Vår bebis huvud är inte längre ruckbart, utan nu rörligt igen så fixeringen känns långt borta, men det spelar ju ingen roll. Kan ju fixera sig först när värkarna börjar med. Min mage är stor som ett hus nu. SF på 40 .
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 20:52:09 följande:
    jag kan skicka lite värkar till dig, blir gärna av med dom, gör ont som f*n ikväll Men det kommer typ bara en rejäl på en timma så ingen förlossning på g eller så...bara pinsmärtor...
    Jo, trodde aldrig att jag skulle VILJA ha värkar {#lang_emotions_dreamer}, men jag är inte avis på din situation. Usch vad jobbigt!

När vi ändå är ot med magbilder i svartklätt.... Har ju påklädda nu . Här i v 36 tror jag. Nu är den större, men har bara bilder utan kläder och de behåller jag för mig själv

• Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-12-03 21:01:27 följande:
    Åhhhh vilken underbar bild!

Egentligen är mitt huvud med också, men det kapade jag av nu . Är superglad för denna och några andra bilder som en fotograf tog. Har nästan inga bilder från när jag var gravid med Karla och inga andra förutom dessa med lillebror så jag ville få några fina iaf. Supertrist att vi inte har fler själva, men sen Karla föddes tar vi liksom inga kort på oss själva längre.
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-12-03 21:04:11 följande:
    ÅHH va FIIIN Vill också ta såna bilder, men känns liksom lönlöst med denna lilla magen
    Fast än är det ju inte försent. Pedro är ju kvar ännu .
  • Stormis

Tack alla

• Stormis
    lillronya skrev 2009-12-03 21:42:43 följande:
    Hej i tråden!Vad händer här ikväll?Några bra erbjudanden?
    Fin pippiklänning på BoR! Men det bor redan en sån hos oss .
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-12-03 21:57:02 följande:
    Aha! Vad kostar den där nu?Har iofs redan leggingsen....
    209 (+29 visserligen) kr så det är ju riktigt bra pris!

Själv blev det visst lte ot Meandi till lillebror ikväll {#lang_emotions_dreamer}
    http://shop.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=4&prod=1578&catId=109
    Faktiskt riktigt bra pris som motiverade deras höga frakt. Desutom har jag höstens molnoverall men har ingen body till den så denna borde ju funka bra till den med . Å så slog jag till slut till på en större turkos frottésingoalla till K. Har den nu och gillar den, så fin till Molos leggings och jag har velat och velat med den fram och tillbaka eftersom man inte använder den jämnt. Men jag tror att jag skulel sakna den när den blir för lite i vår.
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-12-03 22:12:11 följande:
    Ja det var ju ett bra pris!Både på klänningen och på me&i-setet.
    Har ingen koll på klänningen nu för tiden på T, men de går väl iaf runt hundringen och det är ju alltid kul med nytt när det inte skiljer sååå mycket. Velade på setet, sen kom jag på att jag betalade ju 250 kr + delad frakt på 25 kr för molnoverallen så det kändes ju dumt när allt detta nästan kostade samma!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15