• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    Hade gjort återköp, betalar som regel aldrig tillbaka pengar.
  • Olivers  Mamma
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    jag hade bett om ett fot på fläckarna o sen utgått ifrån det, fast helst återköp
  • Busbellan
    jag går aldrig ner i pris, utan köper tillbaka varan istället, på så sätt kan man i alla fall vara säker på att de inte försöker luras
    Mamma till Nora, August och Ella
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-10-07 21:51:45 följande:
    Är det stora rensningen pågång eller?
    Rensning? Fattar noll idag, sååå trött.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-10-07 21:50:29 följande:
    Javisst ja!
      Vilken stl var det du hittade?
  • lillronya
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 21:54:47 följande:
      Vilken stl var det du hittade?
    86
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-10-07 21:52:57 följande:
    jag går aldrig ner i pris, utan köper tillbaka varan istället, på så sätt kan man i alla fall vara säker på att de inte försöker luras
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 21:52:07 följande:
    Hade gjort återköp, betalar som regel aldrig tillbaka pengar.
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 21:50:10 följande:
    Jag hade absolut tagit tillbaka väskan.
    lillronya skrev 2009-10-07 21:50:00 följande:
    Helst återköp men ibland betala tillbaka.JAg är just nu i den sitsen att en köpre hittat fel. Jag begärde bilder och det har jag fått. Ingen tvekan om saken, jag har gjort en miss. Och då erbjuder jag mej att betala tillbaka lite.
    Tack alla! Jag ber nog om återköp då.. Får se om hon ångrar sig då kanske. Väskan blev dessutom väldigt billig så jag går nog inte ner i pris.
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • saturnina

Avis på alla Katvigshoppare. {#lang_emotions_cry}

Fast jag åkte till Ullared istället. {#lang_emotions_tongue_out}

Måste berätta att lillan börjat använda Crazy Salmon-overallen och VARENDA förälder kommenterar den. {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15