• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-10-07 22:11:42 följande:
    HUr många dagar efter avslutad auktion på T är det lagom att påminna om betalning?
    jag har skrivt bet inom 5 dagar.. brukar påminna efter ca en vecka... sen igen.. sen sms.. sen neg.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-07 22:22:51 följande:
    jag har skrivt bet inom 5 dagar.. brukar påminna efter ca en vecka... sen igen.. sen sms.. sen neg.. =)
    OK, tack!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • ChokladMoshin
    isako skrev 2009-10-07 22:19:11 följande:
    Ja då hade jag absolut påmint. Har själv varit med om att jag har glömt bort det helt hihihi ja men bara precis! Är så jävla sleten
    Inte bra!! Har hon tänder på G, eller är hon bara uberaktiv?
  • Tasha78
    lillronya skrev 2009-10-07 22:21:50 följande:
    Dags att hitta kudden här! Ha det bra tjejer!
    har du tappat bort kudden
  • THEA och Grodan
    lillronya skrev 2009-10-07 22:11:42 följande:
    HUr många dagar efter avslutad auktion på T är det lagom att påminna om betalning?
    Då är jag nog snabb, har 3 dagar som betalning och skickar påminnelse på fjärde dagen   (eller snarare en liten notering att jag ej reggat betalning från köparen )
    Tilde 980430 och Alexander 070818 och nu satsar vi på en liten 2010
  • isako
    ChokladMoshin skrev 2009-10-07 22:28:30 följande:
    Inte bra!! Har hon tänder på G, eller är hon bara uberaktiv?
    hon har tänder på G, men hon är inte gnällig. Hon är bara.. ja... aldrig stilla :-d haha men sen i ärlighetens namn så är hon inte jobbig. Hon leker för det mesta fint för sig själv, men man måste ju hålla ett öga på det lilla monstret hela tiden
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Greksmurfen

go kväller=)
    vår babybutik vi har babyproffsen har kursat så vi har varit å shoppat lite granna =).... var 50% på allt =)....

hade gärna handlat en till vagn de hade buggaboo kvar å diverse grejer till =P..så det ha de blir vit ett toppen pris.. men men ..fick inte det för herren här hemma ..tycker det räcker med 2 vagnar :).....

• ChokladMoshin
    isako skrev 2009-10-07 22:40:28 följande:
    hon har tänder på G, men hon är inte gnällig. Hon är bara.. ja... aldrig stilla :-d haha men sen i ärlighetens namn så är hon inte jobbig. Hon leker för det mesta fint för sig själv, men man måste ju hålla ett öga på det lilla monstret hela tiden
    Hmmm, känner igen det där. Mini är också helt vild just nu. Klättrar på ALLT!
    Hon smyger iväg hela tiden och blir knäpptyst, ja då vet man att det är ngt fuffens på G.
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-10-07 22:40:28 följande:
    heh som här då.. maxen e mer vild än tam.. tultar runt överallt..... å det är ju när det blir tyst som man måste bli oroad....

max har ju lärt sig vart sopor ska vara .. bara att han itne vet definitionen av vad det är än.. äns så länge har hans längt min mob, makens nycklar å vår fjärrkontroll å än så länge har vi hittat dem... men farligt farligt det där=P
  • Greksmurfen

just ja glömde ju inforemra ...kommer få mina älskade puzzle byxor å body i 86 =)... via den finska sidan weee.... å det bästa med allt är att frakten tom är billigare än i de svenska sajterna =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15