• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-10-07 21:50:10 följande:
    Jag hade absolut tagit tillbaka väskan.
    Jättesvårt. Jag sålde en Pop skötväska som tydligen hade ett litet hål i en ficka inuti väskan. Köparen ville ha tillbaka 100 kr. Jag tyckte det var väldigt mycket för ett hål jag själv inte sett... som dessutom satt inne i väskan.
  • lillronya
    saturnina skrev 2009-10-07 21:59:43 följande:
    Avis på alla Katvigshoppare. Fast jag åkte till Ullared istället. Måste berätta att lillan börjat använda Crazy Salmon-overallen och VARENDA förälder kommenterar den.
    Roligt när man får kommentarer om barnens kläder.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    saturnina skrev 2009-10-07 21:59:43 följande:
    Avis på alla Katvigshoppare. Fast jag åkte till Ullared istället. Måste berätta att lillan börjat använda Crazy Salmon-overallen och VARENDA förälder kommenterar den.
    Åh, har ni redan overallväder, här kör vi med katvigs overall med fleece under
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko
    saturnina skrev 2009-10-07 22:02:06 följande:
    Jättesvårt. Jag sålde en Pop skötväska som tydligen hade ett litet hål i en ficka inuti väskan. Köparen ville ha tillbaka 100 kr. Jag tyckte det var väldigt mycket för ett hål jag själv inte sett... som dessutom satt inne i väskan.
    Ja det var det verkligen! Nä, jag ber om ett återköp tror jag. Får se vad hon säger..
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • saturnina
    lillronya skrev 2009-10-07 22:03:05 följande:
    Roligt när man får kommentarer om barnens kläder.
    Ja, verkligen. Man får ju höra en del när man har Molobarn, men så här mycket kommentarer har jag aldrig fått om ett plagg förut.
  • SmillaMilla
    saturnina skrev 2009-10-07 22:06:13 följande:
    Ja, verkligen. Man får ju höra en del när man har Molobarn, men så här mycket kommentarer har jag aldrig fått om ett plagg förut.
    Vad kul!
  • saturnina
    Busbellan skrev 2009-10-07 22:04:00 följande:
    Åh, har ni redan overallväder, här kör vi med katvigs overall med fleece under
    Jodå, jag har hängt overaller på båda förskolorna. Än så länge är det bara den minsta som använder den. De är ute väldigt mycket på hennes förskola och det har varit kallt & blåsigt om förmiddagarna. Hon har jacka och överdragsbyxor också, men fröknarna föredrar overall märker jag.
  • isako
    solouniko skrev 2009-10-07 21:47:51 följande:
    Hej! Behöver lite OT råd. Om en köpare på T inte är helt nöjd med varan, betalar ni tillbaks lite eller gör ni ett återköp då? Sålde en camo skötväska nyss (billigt!) som bara var använd i 5 månader, nu säger hon att hon hittat några fläckar och frågar om jag kan tänka mig betala tillbaks endel. Jag är tveksam, gör nog hellre ett återköp isåfall. Fast hon poängterar att hon gärna vill ha väskan, så jag vet inte.. Hur hade ni gjort?
    Garanterat köpt tillbaka väskan, inget snack om saken.
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • SmillaMilla

Nä nu blir det natt för mig.

Svea ropar varannan minut så det är väll bäst att ta med henne i min säng o försöka sova något. Och i morgon lär hon bli förkyld! Blir alltid det efter en sådan här natt.

Så god natt tjejer! Shoppa lungt.

• lillronya

HUr många dagar efter avslutad auktion på T är det lagom att påminna om betalning?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15