Damien och Adrian skrev 2009-12-09 10:16:31 följande:
åh jag behöver också shoppa till mig, men väntar till efter jul. även jag väntar paket från babyshop och några till vilka det nu var... *senil* Vad köpte du? För mig är dagis de få timmarna jag får andas - lite längre sovmorgon och en stund utan lek. Underbart! Igår kunde maken inte hämta från dagis så jag fick gå dit (30-40 min promenad) eller ha honom hemma - jag valde att promenera! Debjöd på glögg o pepparkakor med så då fick jag en fikapaus innan vi gick hemåt. Idag ska vi till
BVC och träffa läkaren för Adrian (rutin + koll av solbrännan som inte helt varit borta) och sen ska vi ha utvecklingssamtal på dagis för Damien, det händer så mycket i hans liv nu att det är mysigt att få prata med dagis om allt. Vi ska ju dessutom flytta och därmed dagis tyvärr...
Jag är såå trött på min garderob just nu så det ska bli super kul att byta ut delar av den.
Ha ha, kommer du inte ihåg vad du beställt?
Jag väntar bara på Molos tåg tröja och Småfolks lastbils tröja.
För min del kan vi lika gärna vara utan dagis just nu, känns bara som onödiga pengar. Dessutom vägrar dom acceptera att vi inte vill att han sover där utan dom låter honom sova 2 timmar vilket resulterar i att han är vaken till midnatt här hemma och det är INTE kul. Ska börja gå till ÖF istället, det är ju dessutom gratis, nu betalar vi 1500 kr i månaden för ingenting känns det som.
Hade Adrian gulsot?, eller har han det fortfarande?