Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 20:37:58 följande:
    Min har slutat muttra över den lurviga hallen    Han frågar bara snällt om han ska ut med Ida " får man ta vilken färg man vill av dom här"
    Ha ha, söte gubben
    Här muttras det för fullt, o ännu mera nu när jag har en till att köpa lurvar till, fast hon har bara 1 jacka och 1 overall än så länge.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som vet hur mycket det kostar att skicka en åkpåse med posten?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här steg vi just ur sängen, mina sötfisar somnade inte förens kl 1 inatt så vi var lite trötta när klockan ringde kl 8, då blev det bara lite mat till Meja sen sov vi vidare

Ungefär hur gammal är man när man har storlek 68?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-12-01 10:34:57 följande:
    hehe din lilla plutt har väl 68 när hon är 9 månader typ
    Ha ha, tror du det?
    Fast jag tror nog hon kommer ifatt sej snart, Liam gjorde ju det ganska så fort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    saturnina skrev 2009-12-01 11:49:50 följande:
    Eller villervalla regnbågsmössa i velour.
    Fast dom är ju så små o Liams har typ världens största huvud
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-12-01 12:18:09 följande:
    men jag tror nog katvig turkos/gröna som du har tror jag funkar
    Ah, den tänkte jag inte ens på, då håller vi tummarna för att den matchar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-12-01 13:19:14 följande:
    Helloj flickor! Hur är det här idag??
    Hej sötfis

Här är det halv katastrof typ, Meja kan inte vara själv typ 1 sekund ens, hon ska vara i famnen precis hela tiden o jag blir snart galen, kan inte ens laga middag och stackars Liam är super hungrig. Peppar, peppar att hon sover hela natten i sin säng.

O hur är det med er då?
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2009-12-01 13:28:51 följande:
    Åh lilla pluttan då! har du ingen sjal att ha henne i? Då kan man ju fixa maten under tiden! Jodå, här lever vi nätt o jämt... Sambon är iväg på jobb nu så jag o Milo är själva i veckorna. Väldigt lyckat när jag inte kan röra mig..*not*
    Naeh, köpte en till Liam som aldrig användes så jag sålde den min nöt, får väl kika efter en ny kanske.
    Men nu har hon nog slagit rekord, hon har legat själv i sin vagn och sovit i 20 min {#lang_emotions_surprised}.

Men fy då, stackars dej, det måste verkligen vara super jobbigt, tycker det är nog så jobbigt att vara själv med Liam trots att jag numera är fullt rörlig
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15