Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-12-01 13:53:38 följande:
    Jag använde min sjal supermkt till Milo och kommer nog göra det ännu mer denna gången om lillan vill sitta där. Så testa absolut! Ja det kommer bli riktigt jobbigt. Det finns inte mkt jag kan göra... Kan ju absolut inte gå ut med honom eller sätta mig på golvet och leka... Duscha/bada honom lär göra jävulskt ont... *suck* Min mamma hjälper mig när hon kan som tur är, men hon jobbar ju mest kvällar och det är då jag behöver hjälp Har du Liam på dagis eller han är bara hemma nu?
    Ska absolut testa för såhär pallar jag inte har det, kan ju inte sitta stilla med henne i famnen hela dagarna, är alldeles för rastlös för det.

Skönt att du kan få lite hjälp ialla fall, hade vi bott närmre varandra så hade jag gärna hjälpt dej, då kunde jag ju leka med Liam och Milo och du sitta med Meja i famnen
    Vi har kvar Liam på 15 timmar på dagis men just nu är han hemma, vi tog ju vaccinet och ville vänta med att lämna honom tills det verkat riktigt.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godkväll

Sitter här och lyssnar på Mejas prat, guuuud så härligt små bebisar låter{#lang_emotions_kiss}

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Saraia skrev 2009-12-01 21:23:03 följande:
    mmmmmmmmm mysigt! blir ju inte lite sugen på en liten när man hör sånt!!!!
    Super mysigt...
    o jag får nästan ångest över att tiden går så fort och att hon snart inte är nån bebis längre
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-12-01 21:28:16 följande:
    åhhh myyys jag klämde lite på en 10dagar gammal bebis idag. såå himla gosigt
    Ååååh så dosigt {#lang_emotions_baby}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nån som sett Katvigs lila/gröna filt nånstans?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-12-01 21:32:59 följande:
    jjaaa fy vad sugen man blir på en till alltså
    Jaaaaaa, jag börjar nästan redan bli sugen på en till
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-12-01 21:45:19 följande:
    haha du din fis gör en till då
    Jaaaa, dom e ju roliga att göra osso ju, typiskt att gubben min just åkte till jobbet {#lang_emotions_tongue_out}
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2009-12-01 21:58:28 följande:
    hehe din lilla kåting där
    Ha ha, näääää det är det du som är ju
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Idag har vi varit på mitt jobb och hälsat på, dom blir alltid lika glada när vi mamma lediga kommer dit med våra bebisar
    Sitter och väntar på posten, hoppas Liams nya lurv jacka kommer idag.

Nån här som är duktig på datorer? Min underbara son har lyckats trycka på nånting så att allt är super stort, nån som vet hur man ändrar det?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Morty skrev 2009-12-02 11:46:00 följande:
    och om du behöver förstora någon gång så är det ctrl + Jag fick mega liten text en gång. Mattis som varit framme och fibblat.
    Morty skrev 2009-12-02 11:45:03 följande:
    Ctrl -
    Ah TACK
    Nu ser allt normalt ut igen, skrutt Liam.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15