Inlägg från: Tjollabolla
|
-
-
Preggi skrev 2009-11-08 11:17:34 följande:HejGud vilka fina salgkläder i BT.. Nästa gång ska jag verkligen försöka åka.. Tjolla, man blir ju inte lite bebissugen när man ser alla fina små suits du köpt...
ni får börja baka så kan du oxå bunkra till våren
-
Kristyr skrev 2009-11-08 11:44:35 följande:Tjolla> Jag ärver gärna ev lite av dina små fina flick suits sedan (50% chans)
Ska lägga det på minnet
-
Tack! Ja jag hoppas detmelizza skrev 2009-11-08 11:42:39 följande:Vad mycket fint ni fick tag i.....Tjolla: din lilla tös kommer vara superfin i alla dem fina suits hon fick Butte: vilka fina linnen du fick tag i och en med blanket men älgtröjan var skiiiitfin ju......en sån hade jag med velat ha
-
Åh äntligen vill Milo sova middag! Jag är sååå trööött!
*salgbakis*
-
Halååå glöm inte Tjolla!!! Jag är ledig varje dag nuEverlonn skrev 2009-11-08 14:22:06 följande:Undras om/när OTTs utfösäljning är Nån inboxar mig när det är dags va? he heDu och jag Butte! Jaaaa vi lämnar ungarna hos makarna så åker vi på otts första dag Bra plan va;) ha ha ha
-
Allt är bra! Hur är det med dig?lillronya skrev 2009-11-08 16:21:54 följande:Hej i tråden!Allt bra här??
Vad fin E var i sina lammbyxor! -
Ja jag har varit sjukt salgbakislillronya skrev 2009-11-08 16:51:08 följande:ChokladMoshin skrev 2009-11-08 16:50:38 följande:Det är verkligen helt avslaget här inne idag, har vi ett gäng salgbakisar möjligtvisHär var det lugnt....Är alla salgbakis eller?
Men sov middag med Milo i 2 timmar, sen blev det bättre. Nu ska vi snart till min pappa å fira fars dag...
-
CUPS!!LA Woman skrev 2009-11-08 20:15:17 följande:TACK SNÄLLA EVERLONN FÖR DE UNDERBARA MOLOSARNA!!!!!! Tjejer, jag behöver smakråd inför dagisfotografering imorgon!!! Har lagt in några förslag i BT -
Samma här! Har inte fått några fläckar på dagis som inte gått bort, tycker inte kläderna blir mer fläckiga på dagis än hemmaPepper79 skrev 2009-11-08 20:18:19 följande:Har än så långe inte fått fläckar som citrontvål eller vanish fått bort. Här används alla kläder till dagis oavsett märke.
Vi använder allt till dagis, jag har ju bara danska kläder och köpa dubbelt skulle kännas väldigt onödigt, vet inte när jag skulle hinna använda dom danska kläderna då!