Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-11-28 09:24:41 följande:
    Vad skönt! Mår hon bättre idag?
    jag tycker hon andas bättre nu, men hon hostar fortfarande
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-28 10:30:10 följande:
    åhh va skönt för henne=)........ hostan kan ju vara ett bra tag tyvärr...... efter en kortisonkur verkar nu maxens hosta påväg ort.. lite kvar nu bara pust.... Å lilla maxen HAR sovit i sin egna säng nu i 2 dagar =) IDag så har ja fått Makne att spendera lite kvalitetstidm ed maxen så de ska ut i skogen med en annan pappa å son å fika etc=)... å jag ska göra fotoböcker till släkt som julklappar =P..skickar direkt till aressen tasha =P =) perfekt...
    härligt med kvalitetstid, min lilla älskar sin pappa så enormt mycket så bara någon öppnar ytterdörren hoppar hon och skriker av glädje så egentligen borde jag ha kvalitetstid och han kunde vara hemma. Fotoböckerna är helt underbara jag gjorde en till Isidoras gudmor i Serbien som jag ska skicka på måndag kostar 150 att skicka men boken var ju gratis så det är ok
  • Tasha78

fast ibland är dte ju lättare att handla av dom stora eftersom de har fler saker inne för det blir dyrt med porto om man delar upp en tröja här en tröja där

• Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-28 16:21:02 följande:

Halloj! Kikar in en snabbis medans man är vaken en stund.. J'drans vilken sjuka jag åkt på alltså.. Gått över 40 grader flera ggr dessa två dagar, hela kroppen känns som en stor inflammation och jag mår bara värdelöst. Måtte de gå över snart!! Öppnade paketet från Bor med nya Molosarna å på regnågetunikan e en söm lös mitt fram   Visst reklamerar man den? Oki om det suttit lite gömt, men mitt fram
    jaaaaaaaa reklamera
  • Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-28 16:26:57 följande:

mmm.. får göra det å då blir jag utan sån slut i vår strlk.. sååååå irriterande!! Klänningen ser för stor ut åxå, så hela det paketet åker tbax tror jag..
    vilken klänning köpte du
  • Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-28 17:58:37 följande:
    Alltså imorgon är det jag som går och köper ett gravtest! GUD vad det känns som att det sparkar i magen hela tiden, haha! Typ i 2 veckor har det kännt så nu. Tokigt! Och halsbränna har jag fått Jag för exakt ett år sedan Eller magen rättare sagt.. solouniko.blogg.se/images/2008/nikon-066_2338...
    nä men va skoj
  • Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2009-11-28 18:09:03 följande:
    Ojdå Frågade maken om han var sugen på Malmö imorgon och han svarade -"Visst jag kan göra Malmö en söndag"
    men har du disken hemma kan du ju köra in om mig och lämna den
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-11-28 18:25:23 följande:
    alltså jag kanske inte alls kan åka dit gubben min mår inte alls bra så jag måste ta hand om branen om han inte bättrar på sig...och om han mår bättre imorgon så ska han byta däck..
    kan du inte kela med honom så han blir bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15