Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-11-29 23:21:28 följande:
    Tasha - Söööta lillfisen Stor hon blivit! Du är slarvig på att lägga in i BT
    jag har inte plus längre så då är det svårare att få upp bilder
  • Tasha78

men varför har dom börjat med dubbelstorlekar

• Tasha78

natti natti tjejer inatt ska jag prova sova själv utan lillan, hon ska försöka sova i sin säng eftersom hon har börjat rotera i sängen och mamma får inte plats längre undrar hur det kommer gå det gör redan ont i mitt hjärta

• Tasha78
    solouniko skrev 2009-11-30 09:21:33 följande:
    Godmorgon! Blä vad Tradera gick dåligt igår.. Men men så kan det vara ibland Butte - Ang. vaccinet så håller jag med dig. Jag tror ingen av oss kommer vaccinera faktiskt som det ser ut nu. Allt känns så överdrivet så just nu är jag mer "rädd" för vaccinet än för själva influensan. Var på föreläsning med en barnläkare på sjukhuset här, och han tyckte att om man är fullt frisk och inte har astma, lungproblem osv så finns det egentligen ingen anledning att vaccinera sig. Och det känns ju rätt logiskt ändå. Så vi avvaktar än så länge
    samma här

go morgon alla
  • Tasha78

nä va hemskt har du inte fått din kappa

• Tasha78
    nikki2006 skrev 2009-11-30 11:49:47 följande:
    neeeejsnart 1 månad sen nu ju. Hade jag sålt nåt för 1100kr kan du tro att jag hade skickat samma dag
    min kappa var också lite försenad men det rörde sig bara om några dagar den hade vist glömts bort i bagaget. Hoppas du verkligen får din underbara kappa.
  • Tasha78
    Milliz skrev 2009-11-30 12:02:45 följande:
    Jo, det kommer jag säkert bli. Jag hörde att det ska komma babyklänningar med stad/fjäril printet!
    hört något mer skoj
  • Tasha78

postis kom med en haj och fjäriltröja idag

• Tasha78
    LJ2 skrev 2009-11-30 12:52:57 följande:
    *avis* jag ska nog med beställa det... vill ha kaninklänning med nu eg... hmm... oj.. lite kul kalender på bor...
    gör det den är så fin
  • Tasha78
    LJ2 skrev 2009-11-30 13:38:56 följande:
    dessutom e 92 i fjäril slut överallt, o 110 i haj *muttrar* o nu ska sambon till jobb bara hux flux, o jag får ta med 2 barn till förutom sjuk son till vårdcentralen.. *suck* smidigt värre... ingen som e hemma o kan ta dom.. =((
    knapptröja eller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15