Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-29 21:56:42 följande:
    gokväll tjjer... denna kvälle nhar varit perfekt=).. maxen somnade lugnt å snabbt till kvälen, lägenhten ser  fortfarande städad ut=), maken lagade mat=) å jag fixade knäck som vi sitter åmumsar på nu =P... har hittat en så cool

KvBD-ks vad tror ni om den???... det finns hårliftar som man kan klicka i istället för sittdelarna =) hittat en på T som jag e sugen på å nalla =)....
    jag ser inget
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 22:00:50 följande:
    www.tradera.com/Zoom-syskon-tvillingvagn-fran... där är den igen=)... men på T nu då.... konstigt att du inte kan se den??... den visar en film om den hur man enkelt kan haka i maxicosi bilbarnstl(som vi har), välja om man vll ha två liggdelar i eller 2 sittdelar eler en av varje=) sen kan man sätta dem frammåt å bakåt=).. känns som en toppen vagn=)
    den var skoj
  • Tasha78
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 22:04:57 följande:
    =)... jo vist verkar den toppen.. funderar Alvarligt på att buda hem den =)... men känns j lite sådär när man inte kommit så långt i graviditeten.... men vem vet när nästa chans kommer till å få hem en sådan=)
    ja gör det jag köpte min vagn i v 10
  • Tasha78

här är min bebis i klänning stl 80 va tiden går fort
    dejan.se/~tanja/tajcisblogg/wp-content/gallery/isidora/isidora-032.jpg

• Tasha78
    Stormis skrev 2009-11-29 23:03:22 följande:
    God kväll! Massa vagnsnack mitt i kalendertider . Sitter med ångest om jag ska köpa fler suits eller ej. Men 40 % är ju bra rea, kan liksom inte räkna med så mycket mer eller hur?
    kööööp
  • Tasha78
    Stormis skrev 2009-11-29 23:05:58 följande:
    Jo, det brukar ju heta så i den här tråden MEN: hur är årets i stl? Är de lika stora som i våras?
    japp lika stora
  • Tasha78
    Buttelina skrev 2009-11-29 23:06:40 följande:
    sööötis
    tack kan inte fatta att hon är så stor nu kan redan ha 80 lite stort men ändå
  • Tasha78
    Stormis skrev 2009-11-29 23:07:45 följande:
    Supersöt! Å den kommer ni ha användning av länge! För när hon ställer sig upp kommer den kanske att vara för lång . Vi har 80 nu på snart 85 cm smalis och de sitter perfa! 86 är lite långa fortfarande, men funkar.
    å va bra jo den är lång och hon är bara 68cm men hon är lite rund men den är stor ändå så det är bra
  • Tasha78
    Stormis skrev 2009-11-29 23:08:33 följande:
    BR.... Men innan du tar alla bra - hur är de i stl
    de är samma som våras jag jämförde precis två
  • Tasha78

ja köp 92 innan men skynda innan andra köper

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15