Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-10-21 15:47:12 följande:
    Jag gillar mini apple väldigt mycket och de baggy byxorna jag köpte för ett tag sen är välanvända här hemma Däremot så håller jag med dig och att ränderna inte är värda sitt pris och inte de andra heller antagligenhi hi men det slank ner lite mini apple ändå. Molo har jag tröttnat på denna sesongen. jag handlar fortfarande molo, älskar ju molo men just denna sesongen har inte varit jätte wow om du förstår vad jag menar. Längtar dock till våren för då kommer jag att handla ihjäl mig hi hitrist att katvig går så dåligt på t för det gör ju också att man handlar mindre
    Hur är dom där brallorna egentligen? Himlans sugen på ett par {#lang_emotions_dreamer}

Slog till på en lila randig tröja hos LLM nu, den är verkligen ett måste här!!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-21 16:03:02 följande:
    Hej hej flickor Smiter in medans båda mina sötnosar sover, herregud så lugnt det blir på en gång
    Hej sötis!

Hur e det med lillasyster och storebror?   Är dom snälla med mamma?
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 15:34:24 följande:
    Datorn såld och katsching, 3000 kr till på spenderar kontot!  
    Härligt!!

Jag köper mer än vad jag säljer just nu, dåligt i salg syfte {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan

Ihhh.. Snart T avslut nr 2 idag... Hoppas hoppas dom stiger lite

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-21 16:23:52 följande:
    Shit, var på lekplatsen med Milo och TENS batterierna tog slut... Det var knappt jag tog mig hem... Får ha med ett antal uppsättningar batterier till Molo om det ska gå!!
    Men stackare!!! Har du så ont?  
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 16:24:19 följande:
    jag köper oxå mer än vad jag säljer.  Jag som sa att vi hade de mesta till nya huset... Helt plötsligt är det bara matbordet och Ts möbler som ska flyttas med... Jag förstår INTE hur detta kunde gå till...
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2009-10-21 16:31:56 följande:
    Fy fn, du lär ha jäkligt ont.... stackare. Och ändå försöker du kämpa på med jobb...Du har väl inte glömt att boka rullstol till salgen ställer fortf upp som chaufför
    Ja vi får turas om att rulla runt henne bland alla hyllor där inne, för hon SKA med om jag så ska bära henne
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-21 16:40:26 följande:
    Ja det börjar bli riktigt illa... *suck* Nåja, bara *hmmm*  18 veckor kvar...  
    Å hoppas det inte blir värre!! Jag håller tumsen för dig!! Vi hjälper dig på salgen om du får ett helvete där inne!! Du får peka vad du ska ha så springer vi o hämtar {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-21 16:41:46 följande:
    *Hrm* Ska du BÄRA mig lär DU Få behöva både rullstol och TENS sen
    Ha ha ha ha   Du!! jag e väldigt stark

Men oki... Får knöla ner dig i en säck o släpa dig runt då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15