Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

malinkaunitz skrev 2009-10-21 21:57:50 följande:
    Ja men jag vill ha lite suits ;) Men fina saker har du lagt ut :) Hoppas dina lurvar går upp lite ..Inte kul och ge bort dom..
    Aha Dom trodde jag va dött lopp på T just nu så jag la dom i Tradera lådan här hemma...

Ja lurvarna ligger oroväckande lågt {#lang_emotions_undecided} Hoppas dom skuttar upp nån femtilapp iallafall..
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-21 21:59:57 följande:
    Du är duktig du!JAg har inte varit så duktig...
    Japp! Nu har jag varit riktigt duktig Men huj va tråååååkigt jag haft det!!

Men jag bara måste ha mer salg pengar!!! {#lang_emotions_money_mouth} Å de är ju ändå för smått nästan allt ändå så..
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-21 22:03:58 följande:
    Jag är också stolt-fick ut 27 stycken även om jag visst stavade fel på minst en
    Ooooo... {#lang_emotions_dreamer} Måste kollas in...
  • RååSa BuBBlan

Nä, min rygg tar knäcken på mig nu... Måste lägga mig i soffan en stund tror jag..

Cu sötisar...

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-10-22 07:20:10 följande:
    En intressant tråd www.familjeliv.se/Forum-5-89/m48161950.htmlJag är jättedålig på alla såna där regler
    Men seriöst!!! Ska jag betala skatt på sånt jag säljer på T?????? {#lang_emotions_yell} Det kostar ju redan massor att sälja där o nu skattedags åxå...  Nä fy tusan!!! Om Bubblis växer ur sina nya Molosar och jag inte hunnit använda dem ska staten då ha pengar av mig?????

Häpp! Den här hobbyn kan man ju inte ha då   Kan jag inte bli av med det vi inte kan ha så kan vi inte köpa nytt..
  • RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-10-22 07:50:47 följande:
    Nej, man har ju liksom redan betalat till staten när man köpte kläderna, varför ska man göra det en gång till då
    Tycker det låter helt horribelt!!! Nog fasiken säljer en barnfamilj begagnade saker för över 50.000 på ett år... Tänk vagnar, sängar, barnstolar, skridskor, vinterkläder, leksaker ja allt som ungar byter ut/växer ur...  Tänk då om du har måååånga barn!! Nä det va de dummaste jag hört alltså!!
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-21 23:50:34 följande:
    Din aquaflower suit har jag spanat lite på  den är så underbar den suiten att fast jag har en likadan i samma stl så känns det som att jag vill har en till just bara för att  den är såå fin
    Ja den är verkligen underbar!!! Den är lite tvättluddig så du vet Men fortfarande sååååå fin {#lang_emotions_heart} Visst kan man ha två
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-22 07:54:37 följande:
    men när man redovisar hobbyverksamhet så ska man dra av sina utgifter. vi hamnar alla på minus varje år
    Aha   Ja dom utgifterna är inte att leka med
  • RååSa BuBBlan

Å Våra KIKKID klänningar börjar bli för små såg jag igår

Dom finns inte att få tag på annat än på T va?

• RååSa BuBBlan
    Busbellan skrev 2009-10-22 08:03:04 följande:
    Ja, det börjar de bli här också Har redan sålt två av de vi hade i 92, men har två kvar. De är lite korta i ärmarna, men nån gång till ska jag använda dem innan de åker
    Ja de är armarna här åxå   Måste åxå använda våra nån gång till innan dom åker *fiiina*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15