Inlägg från: Tasha78 |Visa alla inlägg
  • Tasha78

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

jag tyckte inte om dom första gången jag såg dom men redan efter andra gången tyckte jag verkligen om dom

• Tasha78

Alltså en helt ot fråga men hade ni köpt en juldress för 400kr som bara kommer användas vid fotografering till ett barn eller är det dumt

• Tasha78
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 11:43:15 följande:
    Skam den som ger sig och tur att jag inte är "telefonrädd" - jag har nog ringt närmare 35 stycken butiker i södra Sverige(och lite Hälsingland) nu Max blev ju helt såld på kompisens FP grej www.fisher-price.com/fp.aspx&e=detail... Han kanske är lite för stor men jag har ju Lova på tur
    såååååååååååå fin sådan vill jag ha
  • Tasha78

hihihi men va skoj hoppas dom andra sakerna också kommer snart

• Tasha78

grattis å va skoj med bebbar så nära efter varandra

• Tasha78

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-16 08:12:33 följande:

Jag och gubben drar verkligen inte jämt just nu För TVÅ dagar sen blev det ju så att vi måste bo kvar och IGÅR kväll kom det... " kanske dags för Ida att börja på dagis nu, kanske du ska skaffa ett jobb, dags att släppa taget " Jag blir så vansinningt irriterad!! Han tror dagis är enbart kul!! Han fattar inte att hon kommer vara mycket sjuk, att hon kanske inte alls kommer trivas då hon inte gillar röriga miljöer, att allt kommer att ändras runt henne.. Å så förbaskat bråttom är det åxå, det har gått TVÅ dagar sen bo-kvar faktum!!! Jag frågade HUR MÅNGA vård av sjukt barn kommer du ta ut?  Å den biten hade han ju inte tänkt på såg man, "det blir väl mest du som kommer ta det men visst tar jag nån åxå" får jag till svar... Yeah right!! Han kommer aldrig kunna eller hinna utan det kommer bli jag som tacksamt får ta det... Sen kan jag ju inte ta tidiga mornar eller sena eftermiddagar på ett arbete då han reser jämt.. Inte långt bort heller då vi bara har en bil... Jag är så vansinnigt irriterad på karln just nu alltså
    Men vadå har du glömt slänga ut gubben det bestämde vi redan i våras att vi skulle kasta ut dom
  • Tasha78

1 och 1 är 3 skrev 2009-10-16 13:10:51 följande:

Klart du ska fota de som e till salu!! Kastar mej in här i värmen, de snäar på oss.. fast plusgrader så inget stannar... T sover middag sen väntar affären och mathandling inför helgen. På söndag ska vi ge oss ut på höstsko jakt!
    va snäll och blås inte hit snön bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15