Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:35:20 följande:
    Mitt var självförvållat eller ja,jag skyller på min granne, McDonalds som jag bodde granne med under graviditeten Kanske tur att jag flyttade därifrån Lite styrka är bara bra, gruppträning är bra för psyket så länge man tar det lite lugnt med hopp, men mest effektivt är powerwalks för min del. Jag tappar ändå inga kilon förrän jag slutar amma(eller så var det sist iaf)Så jag har inte bråttom Min man är likadan som din-älskar mig mest oavsett vad och det känns tryggt
    gruppträning är min favvo, älskar att röra mig till musik. *saknar*  Blir det snitt vil jag vänta de 2 rek månaderna, men sen köper jag gymkort nära jobbet och tar det när jag ändå är ute, så får bebis o maken klara sig.

Promenader är ju perfekt, men som du säger, en del går ju inte ner direkt iaf, en man håller igång och blir inte sofpoitatis iaf.

Det är underbart med dessa fantastiska män som vi har!

snart kommer gubbar o ska hjälpa mig med källarnyckeln som knasar, dax att ta tag i dagen o diska lite med t ex. Så att jag sen kan knapra chokladpraliner med gott samvete.

kikar in då o då, behöver ju få prata lite med er pölsekärringar!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:38:06 följande:
    Åh kunde man göra det och gärna få en glad och soverhelanatten 3 månaders så hade jag nog kunnat tänka mig att kasta in en order om ett år eller så
    ja då skulle jag ta en till. Annars är jag färdig nu, det får räcka med 2.
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 10:52:13 följande:
    Vi gör likadant..eller ja flaska funkar men napp är hopplöst. Vi har testat varenda nappsort vi har hittat men hon ratar samtliga-endast pappas lillfinger duger Synd bara att han inte kan lämna det hemma när han går till jobbet
    ok, bara flaska funkar iaf, för man är ju totallåst annars. Så från 3 v kör ni alltså? inga problem med amning samtidigt?

SmillaMilla skrev 2009-10-08 11:24:00 följande:
    OTMen någon som har en Chevrole transporter?Jag måste ha en ny bil! Ni andra stor familjer vad har ni för bilar?
    vi har en Ford Mondeo 2002 sportbilsmodellen, väldigt stort bagage, det var5 därför vi valde den, vi skiter i sportbilsgrejen med stark v6motor och allt sånt, maken bryr sig inte om alla som blir impade, vi 2 köpte den bil som hade störst utrymme bak, haha! Gubben i butiken som sålde den pratade på omt motorn och vi frågade ideligen "men bagaget alltså... det är stooort eller hur?" sen at bilen har tonade rutor bak (perfekt för barnen!) och sköna skinnsäten som är breda är ett stort plus!

Vi vill ha en Mondeo från 07 el 08 sen, de är inte som andra fordar - fula gubbilar.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-10-08 11:22:11 följande:
    Jag gick bara upp 8 kg med Jessie och gick snabbt ner till min ursprungsvikt som var 77kg och sen gick jag ner till 73 inom en månad men sen sakta upp igen. nu när jag började banta så vägde jag 80kg och det hade jag sagt till mig från början att om jag gick upop till 80 så fick det vara nog. Imorse vägde jag 74,9 Hoppas på att gå ner till 65
    kul, grattis!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 12:57:31 följande:
    Jag är innerligt trött på en viss människa i den tråden. Vilken tråd jag än skriver i så hoppar hon på mig. Jag kan inte för mitt liv förstå vad jag gjort henne! Nu skrev jag att Molo var dyrare än H&M och då "trycker jag ner H&M" och har allvarliga problem enligt henne. Hon är helt sjuk!
    kanske är samma tjej som skrev något om att barn inte behöver 45 olika outfits - jag frågade henne då vad som var fel på det och hon svarade med en fråga om jag tog åt mig personligen och något annat tyket.
  • Damien och Adrian

ok, här är bilden jag lyckades ta idag, men det är för nära magen så man ser inte hur stor den är eg:

Gravidmagen v 36

• Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 13:29:42 följande:
    Åh tycker din mage är jättefin! Å superfin tröja med
    Busbellan skrev 2009-10-08 13:29:06 följande:
    Åh, vilken fin mage du har När är bf?
    tack {#lang_emotions_kiss}

BF 11 november, (jag och Ängeln83 har samma BF).

Jag har lagt in lite bilder i BT, bl a min fantastiska shopping till bebbe i magen! Älskar de blå schackrutiga!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 13:30:14 följande:
    Ja nåt fel är det på henne
    blir ju nyfiken, vad heter hon? dissar hon dig i Busbellans fototråd?
  • Damien och Adrian
    Busbellan skrev 2009-10-08 13:33:57 följande:
    Det är verkligen olika hur stor mage man får, lite konstigt egentligen eftersom de flesta bebisar är ungefär lika stora Jag har ju knappt fått nån mage med de första två barnen, men med Ella tyckte jag att jag blev jättestor, men hade nog ganska liten mage jämfört med andra Här är 3 veckor innan Ella föddes och jag kände mig enorm Lite dålig bild kanske, men magen syns lite i alla fall
    ja det där med magstorlek är verkligen mysko!

svårt se din mage där, hur stor den är menar jag! Att du har en mage syns ju förstås.
  • Damien och Adrian
    Milliz skrev 2009-10-08 13:37:22 följande:
    Hej! Vad händer här då? Idag kom postis med fiiin post!
    vad fick du?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15