Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:36:30 följande:
    Ja de sa ju till mig att Maia var en pojk Det är därför jag inte ska göra könsUL utan 3D/4D där jag kan se TYDLIGT vad det är Har tid på tisdag *IHHHH*
    häftigt! hoppas de snabbt ser paketet på din grabb!

Damien var de 100% säkra på, 3 st bm stod och stirrade på hans paket, han hade inte velat visa det innan  och dolde det även vid vårt andra besök en vecka senare. 3D var det inte tal om, han låg inte bra. Plötsligt särade han på benen och det var solklart. Jag frågade om det var 95% säkert, de svarade med en mun: 100%!

Nu var det lite svårt igen och hon var faktiskt inte helt 100. Men vi utgår från det, mer kan man inte göra. Något fanns där, väldigt tydligt men det KAN ju vara svullna blygdläppar el så.
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2009-10-09 10:42:10 följande:
    Ja men då kör vi ett byte då Eller hur incommunicado Fast jag är ju ganska unisex av mig så det är mest klänningar som ryker i så fall. Jag använder typ allt även på en pojke T.ex finaste småfolkssuiten i benvitt med rosa elefanter på och gula klöver
    jag gillar också unisex, men får jag en tjej så ryker nog ALLT med bilar, verktyg och dinosar. ALLT sånt jag liksom redan kan, jag vill ha rosa, lila och klänningar om det blir en tjej. Och mer blommigt, jag längtar efter winterblossom  men ska inte köpa det ens som pyamas, jag har för mkt annat... Men blir det en tjej så köper jag det direkt!
  • Damien och Adrian
    FL Lisa skrev 2009-10-09 10:46:25 följande:
    så bra studsade in där på stört och la en röst
    jag med, jag läste inte vem som hade gjort vad utan valde min favvo helt neutralt (sant!) och sen läser jag... Liljan o loppan! Där ser man! Fin klänning, helt i Snövits färger ju! Hoppas du vinner! (hoppas jag inte sårar någon annan i tråden, kollade inte vilka som deltog)
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:51:24 följande:
    Testar denna då..www.barnparadiset.se/Shop/Index.php?sArtId=13...Här finns den men bara i tråkiga färger..
    vad smart den var! Vill också ha ju! Men den var slut i de färger jag gillade med, ljusblå fanns, men så trist med en masa blått,m ska ju ha röd vagn t ex. Har åkpåse, masa fleeceoveraller, vinteroveraler men just funktionen med denna var så cool... perfekt i babyskyddet. har du googlat?
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:58:50 följande:
    vad smart den var! Vill också ha ju! Men den var slut i de färger jag gillade med, ljusblå fanns, men så trist med en masa blått,m ska ju ha röd vagn t ex. Har åkpåse, masa fleeceoveraller, vinteroveraler men just funktionen med denna var så cool... perfekt i babyskyddet. har du googlat?
    aha, du ska ha den man trär över skyddet? Hur vet man at den passar ens eget babyskyd? Coola, o smarta! Tänk vad grejer det finns...

jag har köpt så många olika ytterplagg, åkpåse och filtar att maken nog spärrar mitt kort om jag drar hem mer. Köpte amningsfilten by jezz också, hopas den är bra. Avskyr att visa brösten offentligt.
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2009-10-09 10:58:50 följande:
    kolla originalets hemsida, se vilka återförsäljare de har?
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 11:04:32 följande:
    Åh gulle gulle dig Någon som som sett??
    nej förstod att du menade dem, jättefräckt. 
  • Damien och Adrian

dax att äta frukost! Maken komer om en timme för lunch *asg*

vi hörs!

• Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:29:28 följande:
    ingen som har förslag på vinterjacka till töserna??? Har kollat på den ursnygga småfolk jackan med turkost men jag har ju redan overallerna och molos kostar ju 1000kr st. Tycker det är lite dyrt för en enfärgad jacka faktiskt
    röd NS är ju billig?
  • Damien och Adrian
    högbergarna skrev 2009-10-09 12:38:54 följande:
    Ja det va väl dags att skriva lite nu! :) Man vill ju inte tränga sig på hur som helst heller! ;)Jag spanar på tradera... har dock en viss tendens att lägga saker i minneskorgen o sedan glömma att gå in när det är dags.. PLus att jag inte kan gå in på tradera på jobbet eftersom sidan är spärrad. Nåja. Någon gång ska jag ha tur!
    tråden växer ju hela tiden och de som en gång var nya är nu gamla rävar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15