Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nä, nu tror jag att jag ska äta chokladpraliner (inte hunnit öppna kartongen) och se på tv el läsa inredningstidningar (planerar husköp till våren)

kikar in när jag blir pratsugen...

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-10-08 15:58:35 följande:
    Det var en som skrev att han våldtog sin 1½ åring dagligen men att han skulle sluta med det när sonen fyller 5, för då skulle pojken inte komma ihåg det. Så skrev han Rätt eller fel? Helt jäkla sjukt. Borde polisanmälas!!!
    usch Vet du vad aliaset är, anmäl det via mail till FL - och be familjeliv att polisanmäla personen, de har ju folks adress. El polisanmäl du o be dem kräva mannens namn av FL.
  • Damien och Adrian
    jojoa75 skrev 2009-10-08 16:02:57 följande:
    men samtidigt kan man ju inte låta bli att undra om det verkligen är sant eller om det bara är en nisse som har för lite att göra o vill provocera.. men fy.. hoppas det inte är tråkiga saker!har de flyttat nu?hälsa henne så gott tillbaka
    provokation får man ju hoppas. nästan lika sjukt ändå och är nog olagligt det med.

Hälsa bubblan Butte!!!!
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 16:36:31 följande:
    Och i mitt huvud fastnar tydligen bara onödigt vetandeBosse47 Här också
    ska vi göra allmän plikt o mailbomba FL om att Bosse47 ska polisanmälas?
  • Damien och Adrian
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 16:47:41 följande:
    Jag är rätt säker på att det var provokation men man vet ju aldrig Uppenbart störd iaf så man kan ju hoppas att FL portar honom omgående!
    jag skrev en sluten tråd till moderatorerna där jag skrev att jag vill att han ska stängas av från FL och polisanmälas, för man vet ju inte om det är en provokation enbart. Hoppas ni som verkligen läste tråden skriver till FL!
  • Damien och Adrian

nu ska jag lägga sista handen vid middagen och sen vänta på mina killar.  

ses senare troligen.

• Damien och Adrian

ang killen som skulle polisanmälas säger FL att vem som helst kan anmäla  - de gör det inte som företag - men att de lämnar ut uppgifter om polisen ber om det. De utgår från att killen ville se folks reaktioner, men det kan man ju inte bara anta.

Ni som läste det i den tråden - hoppas ni polisanmäler!

• Damien och Adrian

God morgon tjejer!

Vaknade halv tio idag, det märks att jag tagit lite semester.

Adrian knäcker revben just nu, kan inte böja mig el nåt, han har sitt huvud på ett galet ställe. Jag har sagt till honom att vända sig ner men han verkar inte lyssna. Börjar bli nervös för vändning...

Apropå Adrian, Liljan o loppan - om könsul visade fel på mig och det blir en tjej så har jag kartongvis med Molo som ska ut på T - det blir rena salgen. BM var något tveksam, inte alls 100% som med Damien. Ska bli spännande! När hade du ditt könsUl, snart väl?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15