Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-10-11 20:24:51 följande:
    Tjena tjejjen! Allt väl? Jag dödar trådar i vanlig ordning.
    Tjena! Här är allt väl. Jag är också en rutinerad tråddödare. Men någon måste ju vara det också Allt bra med er?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:35:16 följande:
    Nu måste jag natta ett par barn här... Ta hand om er tjejer!!! Jag hoppas jag orkar kika in snart igen, för jag saaaaknar er nåt hemskt!!! Kram på er allihop!! Å vet ni om nån bra jurist i såna här frågor så inboxa gärna!!!
    Håller tummarna för att banken har "bra" besked imorgon.
    Tejja skrev 2009-10-11 20:35:28 följande:
    Jajjemensan, här är det bara bra! Neah har börjat snora lite och Alva likaså, så nu är ordningen tillbaks!
    Skönt att ordningen är återställd
    Tejja skrev 2009-10-11 20:31:25 följande:
    Ser förresten att tråden, Molo lagersalg 2009 står under kategorin; "Hetaste dabatterna."
    DEn tråden har jag missat
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2009-10-11 20:41:55 följande:
    Tyvärr är det endast en "we-wish"-tråd och inte är det så många inlägg heller, så jag vet inte riktigt varför den ligger under "hetaste debatterna"...
    Var är den? *hittar inte*
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-10-11 20:48:43 följande:
    Hej, Hur är det med er? Ska du åka på salg om det blir nån?
    Hej!

Det är bara bra. Själva då?

Jag är sugen på salg men det beror på när det blir. Om det blir. Är du sugen?
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-10-11 21:00:12 följande:
    Hej, Det är bra med oss. Vi springer på en massa husvisningar och budar. Hoppas att vi får vinna en budgivning snart bara... Jag skulle jättegärna vilja åka på salg om det blir nån.. Kom ju inte iväg sist och nu känns det som det skulle kunna finnas en del jag vill ha..
    Kul med visningar! Håller tummarna att ni vinner något ni vill ha snart.
    Jag vet egentligen inte om det är så mkt från vårens kollektion jag vill ha men jag måste nästan åka ändå. Så kul!
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2009-10-11 21:10:58 följande:
    Tack.. Vi kanske kan få ihop en bil från sthlm? Hoppas att det blir salg. Vore kul att träffa alla pölsekärringar..
    Ja, det vore kul. Att köra 4 pers blir billigast.
  • Duntoffla

God kväll!

Ser att det händer massa grejer här *spännande*

Liljan
    - grattis till killen i magen! Tycker att en del av "tjejkläderna" passar till en kille. Särskilt lila!

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-10-14 20:36:56 följande:
    tror ni det är lönt att lägga ut en ny lammtröja med prickärmar och matchande prickleggings på tradera?? båda är helt nya... vågar man det obs ingen annons, jag funderar bara
    KLart du vågar! Lamm brukar gå bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15