Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Morrn morrn!

Smilla- här är det alltid också genomkissat på morgonen. Han är alltid så törstig på kvällen. Tror han glömmer bort att dricka på dagen

• Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-10-29 19:49:48 följande:
    UUUUUUUNDERBARA PÖLSEKÄRRINGAR!!!!!!! Tusen tack för dom tok fina kläderna som kom till Meja idag, ni är verkligen helt underbara här i tråden, blev alldeles gråtfärdig när jag öppnade paketet.
    Åhhh, vilken liten sötnos!
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 19:37:03 följande:
    Grattis Tjolla till lillasyster i magen! Vad roligt med en liten tjej! *avis*

Vill också shoppa klänningar och strumpbyxor
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 22:15:38 följande:
    Tack Känns jättekonstigt, jag stod och kollade på en klänning idag, men kunde bara inte köpa den, det kändes jätteskumt! Jag får nog smälta detta först!
    Jag förstår det. Du har ju handlat killkläder i flera år nu. Men det släpper nog
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 22:24:07 följande:
    Eskimåerna
    Svårt att kontrollera sig? Det hade väl du inga problem med? Lova har väl kläder för de närmaste 3 åren
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 22:37:55 följande:
    Scchhyyy Vänta bara säger jag då....när du väl har bakat lillasyster så kommer du också go bananas efter endast ha kunnat köpa pojkkläder senaste åren
    Haha...ja om det kommer en lillasyster. Tror att nästa blir en till kille bara för att jag sagt att jag inte är en pojkmamma.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 22:42:23 följande:
    Jo men tänk på mig då..jag hade beställt en lillebror*namnen klara och allt* Därför tog det nära en månad innan dotter fick ett namn eftersom vi verkligen inte hade några flicknamn på lager Ni får undvika nuppande på ägglossningsdagen
    Så om jag tänker på killnamn och sånt så kanske det blir en tjej?

Hmm...undrar hur mkt ert badande hade med saken att göra? *måste skaffa badkar*
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-10-30 22:48:43 följande:
    Nej nej- fruktsamma män borde bada med pungen utanför karet ju Tipptopp spermier gillar väl svala miljöer
    Jo men tjejspermier är mer sega. Lagomt vatten då
    Tjollabolla skrev 2009-10-30 22:52:21 följande:
    Jag var övertygad om att det var en grabb i magen! Kunde inte tänka mig ngt annat, sambon har 7 brödrar liksom och det känns väldigt konstigt med en tjej...
    Men vad roligt Vad stolt Milo ska bli över en lillasyster

Nu ska jag säga go natt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15