Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-11-09 21:17:48 följande:
    Godkväll! Ganska lugnt här...
    God kväll!

Läste precis om danskornas sura miner Haha...tror Molo bara tackar och tar emot för att vi handlar. Vad 17! De vill väl tjäna pengar.

Äh, surdanskorna får väl vara framme de också!
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2009-11-09 21:38:26 följande:
    Åh, jag önskar det vore salg igen, är sugen på MER
    Hehe...jag önskar att jag haft en bäse i magen och fått gå lös på minisidan. Shit vad jag skulle shoppat då!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-11-09 21:41:55 följande:
    Ja lite kul är det faktiskt.
    Ja, de har väl inte ensamrätt för bövelen?!

Noel var så fin i sina pärplattor idag
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-11-09 21:46:26 följande:
    Precis!! Det kan jag tro! Min man hade nog dött om Emilio fått pärlplattor.
    Haha...ja din sambo har ju lite rosa-fobi på killar vad det verkar

Fast nu med Noels långa hår så ser han ut som en tjej, särskilt i pärlplattorna. Men skit samma, han är söt för det
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-11-09 21:53:08 följande:
    JA han har ju det. Fast jag gillar inte heller att klä honom för girly. Men jag tror mer att det handlar om att han min ende son och att jag gillar att klä honom lite grabbigare. Har ju fyra tjejer att klä girly. Klart att han är söt!! Gillar hans fina hår! Är så sugen på att låta Emilios hår växa, men samtidigt är han ju cool i sin mohawk.
    Ja, hade jag haft 4 tjejer så hade nog Noel varit grabbigare klädd. Tycker han är superfin i mohawken
    SmillaMilla skrev 2009-11-09 21:52:56 följande:
    Ja!
    Anna sötnosen ville att jag skulle hälsa att klänningen var shoppad men att hon inte kommer hem förrän i slutet på veckan och mao inte kan skicka den nu. Svarade att hon verkligen inte skulle tänka på sånt just nu men ville ändå hälsa vad hon skrivit till mig.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15