• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-10 22:17:19 följande:
    Det är aldrig fel att kolla för säkerhets skull. Vad söker du?
    småfolk.. Nyfrälst
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-10 22:21:19 följande:
    Trodde nästan det. Känner mej också lite frälst, men är nöjd med det jag köpte på salgen. Räcker sålänge. JAg har shoppat NS idag. Fiiin blå luvtröja. Fick hem NS fleece och jeans från funkybaby igår också. Fint alltihopa.
    Fast jag var ju tvungen att sälja *surar fortfarande* tröjor som inte gick hem i denna familjen..
    Fina köp du har gjort idag/igår!
    Smultronhjärta skrev 2009-10-10 22:21:19 följande:
    Nu är du fast Går inte att sluta sen
    Haha..Lika bra att erkänna.. Jag är fast i småfolksträsket!!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-10 22:30:12 följande:
    Å den är fin, den med dragkedja. Den har vi med. Samlar på NS, visst. Jag köpte den utan dragkedja idag. Vad mysigt ni haft det! Vi ska på innebandy kl 9 imorgon, så det får väl vara natti snart här med.
    Njaaa, du brukar väl säga att du tar hänsyn vad mannen tycker eller det har ändrat sig??
    Fint med rååååsa kallingar!
    Vad fin A kommer bli i den kjolen!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-10-10 22:47:50 följande:
    Å den är så fiiin!!! JAg köpte 98 till A som är 90 cm.
    A är bara så underbar i den NS. En av mina favvo!!
  • Flock
    ÖNadja skrev 2009-10-10 22:59:06 följande:
    Nån som har länken till pop tråden..?
    Nej, tvärr!

Säger natti, sov gott alla!
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-11 10:08:18 följande:
    jepp en ragdoll min mamma föder upp sånna maia är världens busigaste
    God morgon!
    ÅHHH, nu blir jag riktigt avis.. Jag älskar ragdoll!!! Finaste, finaste kattrasen {#lang_emotions_heart}
    Vi hade en ragdoll för tre års sedan men han dog efter några månader. Hade någon kattvirus.. Sedan blev det att vi köpte brittisk kort hårig istället. Hon är den konstigaste katt som finns. Hon fattar inte att hon är en raskatt utan ska vara ute dygnet runder. Kommer med en mus varje kväll och när jag och godis tar en promenad följer hon med på promenaden. När vi går för långt stannar hon i en buske och skäller HÖGT för jag går ifrån henne. Hon stannar där tills jag hämtar henne och går jag ett annat håll hem så kommer hon inte förrän många.många timmar.. Konstig katt..
    Jag vill ha en ragdoll sedan!
    Har din mamma någon hemsida??
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-11 11:01:27 följande:
    hehe vilken rolig katt du har hade en ragdoll sett en mus hade den nog kelat med den ragdollar är så lugna snälla och underbara jag skriver hemsida adressen i din gästbok, vet inte om det räknas som reklam
    Jag vill ha en kelig katt som vill vara i famnen. Vår brittiska vägrar vara uppe max två minuter och då är det under tvång

Tack, snälla!
  • Flock
    Buttelina skrev 2009-10-11 11:11:42 följande:
    ojoj, vill du ha en kelig katt så är ragdollen oftast rätt det gäller ju att välja sin uppfödare dock. jag o min mamma har sett många skräckexempel på uppfödare tyvärr
    Jag oxå! Det var därför det blev brittisk denna gången. Vi hade tingat en ragdoll men ägaren var inte riktigt klok. Hon hade hela huset fullt med ragdolls och sa att hon skulle skjuta dem!! Många konstigheter hade hon för sig, så vi vågade inte köpa av henne till slut. Blev faktiskt rädd för henne.. Blev ett panik köp av brittisk sedan
    Ragdoll blir det absolut nästa gång! Så din mamma ligger högt upp på listan
  • Flock
    JuliaochNelly skrev 2009-10-13 09:50:22 följande:
    hohoho bara jag här nu? håller på att bli tokig. Jag behöver ett termoställ så jag inte fryser ihjäl när man leker med barnen men termoställ verkar bara göras till barn eller så får man punga ut med hur mycket som helst på intersport *suckar*
    Hej!

Har inte hunnit titta till er sedan söndagsmorse tror jag det var.. Är allt väl här??

Jag köpte byxor till mig själv på intersport. Så nöjd! Så skönt o vara varm och go när man är ute med barnen. Tycker ofta de har rea priser, så titta där..
  • Flock

Butte: Hur går det med kissen?? Har den fått något namn??
    Har tittat på den flera gånger Bt, så fin och söt den är!! Är det en flicka eller pojke??..Har nog missat den infon

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15