Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:43:07 följande:
    Heeeeelt OT meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ääääääääääääääääääääääntligen
    oj grattis vad kul   kommer att blir ett helt gäng trådbebisar
  • Rååsa Smurfen
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 23:20:01 följande:
    Finns en NIKE som är tjej och skidåkare och en designer på Ikea som är kille och heter NIKE
    praktiskt med ett unisex namn för då blir det ju garenterat en Nike oavsett om det är en Pedro eller en Fiabiff
    Fint namn tycker jag och inte super vanligt
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-21 21:54:14 följande:
    Jädrans va jag jobbat med T nu alltså *stolt*
    Din aquaflower suit har jag spanat lite på {#lang_emotions_wink} den är så underbar den suiten att fast jag har en likadan i samma stl så känns det som att jag vill har en till just bara för att  den är såå fin {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 08:21:14 följande:
    Å råååååd pliiiiis!!!Bubblis har ju växt ur suitsen typ.. Jag har ju några som jag tänkt spara då de varit mina favvisar..Nu har jag en som vill köpa favvisarna, lär antagligen få bra betalt men det sviiiiiiiiiider i hjärtat här... Spara eller inte spara? Det är 92:or så det skulle ju ta ett tag innan en ev Lillebror skulle kunna ha dem, men dom e så himla fina och vissa väldigt ovanliga i dagens läge...*OBS INGEN ANNONS*
    jag tycker du ska spara de absoluta favvisarna
    jag kommer att spara 2  av Taras absoluta favvisar inte för egna barn eftsom jag inte kommer att skaffa fler utan för att Tara ska har de när hon växer upp som fint minne eller förhoppningsvis till sina egna barn 
    Kommer att spara änglar och lamm suit {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen

Såg nu att för första gången har någon tagit min bild på T  ...
    gör inte så mycket men kunde har frågat innan  hade de varit bild på Tara som jag användt någon gång så hade jag dock protesterat..

• Rååsa Smurfen
    Tasha78 skrev 2009-10-22 10:45:09 följande:
    Håll tummarna att postisen kommer med en underbar kaninkappa idag
    åh har du köpte en sådan nu ,bra köp för den är underbar {#lang_emotions_heart} var köpte du din ? vilken stl ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15