Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Rååsa Smurfen skrev 2009-11-12 21:06:14 följande:
    isålsKPPAHKÖGSJL'KELY0´'¨'ÅOUOÅŨ¨IOP90OK
    Var bara Tara som kom åt datorn hon skrev tydligen "var är dockans strumpor ?"
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-11-13 23:02:42 följande:
    Usch vad hemskt!
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:03:13 följande:
    >USch vad hemskt!!
    ja verkligen det så svårt att få bort den bilden i mitt huvud nu ,troligen var det pga av ett epelipsi anfall också och det väcker många tankar hos både mig och han  ....
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:14:15 följande:
    Himla obehagligt.JA, det väcker en he ldel tankar när nära och kära dör.Vi fick också besked om att en kompis till oss dött för inte så länge sen, men via tv4 nyheterna på kvällen, inte så kul.
    jobbigt sätt att få veta sådant på.
    Jag hatar timmys epelepsi det är otäck och lömsk sjukdom som kan sluta väldigt illa om den som i detta fall bryter ut vid absolut fel tidpunkt ..
    Jag ber till gud att den växer bort när han blir äldre.
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:34:31 följande:
    JA, men klart jobbigare för hans höggravida fru JA, det får vi verkligen hoppas att den gör.Spec. jobbigt att det kan komma när som liksom JA, inte kul alls.
    Men alltså få de komma ut med sådan innan de medelat närmast anhöring ? ,på min bror jobb fick de inte berätta för de som ringde och sökte han förren polisen kört hem till frun och berättat efter det satt alla i krissamtal då det var ett väldigt skrämmande och ångest ladddat dödsfall för de som fanns på plats .
  • Rååsa Smurfen
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 23:40:04 följande:
    rååsa smurfen : jobbigt för din man å för er.... vet hur det är å gå i dem tankarna..min lillebror hade med EP.... tyvärr fick han det när han var 16-17år....å fick ju bara de där stora anfallen... hände så fort han glömt medicinen ngn dag..=S...
    Ja men min man finns inte hos oss just nu   så det är tur  att jag har min bror , Timmy fick först bara små bortfall i början ,sedan kom de riktigt stora när han blir medvetslös ,trodde han höll på att dö första gången ,alltså riktig riktig otäck anfall..
    Min väns systers dotter har sådan flera gånger om dagen nu och ingen medicin hjälper {#lang_emotions_cry}och har varit så under en lång tid ,så jag är tacksam att timmys medcin hjälper
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-13 23:54:55 följande:
    Alltså det var så att denna person var med om en dykolycka i Sthlm för inte så länge sedan, bara det att dom hittade inte kroppen direkt så han var först saknad. Och dom pratade ju om olyckan på nyheterna. Men eftersom vi visste att han var med i den dykningen dom pratade om så ringde vi henne och hon hade ju såklart fått telesamtal innan.Och med tanke på hur vädret var dom dagarna så var vi säkra på att dom inte skulle hitta honom i livet.Några dagar senare hiitade dom honom död på botten.Men för att svara på din fråga så vet jag inte hur det är med att gå ut på nyheter innan anhöriga vet. Gäller kanske annorlunda om det är olyckor. Inga namn nämndes ju på tv:n.
    aha okej  jag miss förstod dig nog först , fattade först det som att både ni och hans högravida frun fick veta samtidigt via tv
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-14 00:11:52 följande:
    Verkar som om alla försvann så nattis på er!
    jag sitter och spela bejeweld på facebook är ärligt talat rädd att gå och lägga mig  känns som jag kommer att drömma värsta skäck drömmen {#lang_emotions_frown}
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 23:00:52 följande:
    Ja, eller hur!! Maxbud på 300:- på alla 19 auktioner Kanske ska lägga ut resten med då! Det är ju ändå fotat liksom.....
    god kväll i tråden ,vem var det som hete Raihana05 på tradera ? var det du ? såg några nya auktioner som var dubbel så tänkte om det kanske blivt nåt fel  ,sånt är ju aldrig kul .
    Har börjat jobba nu så hinner inte hänga här så mycket ,men skönt med pengar så jag kan börja shoppa igen
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 23:15:43 följande:
    Jäpp, det är jag. Men jag sert inga dubbla.....
    hmm inte  ... jag kollade igen såg nu att det skiljde i nån stl men en var dubbel meandi leggings ,men kanske ska vara dubbel vid snabb och trött  blick såg jag inte stl skillnaden   .
    Den där pro listen är jag alltid rädd för nu ,har blivet dubbelt så många gånger för mig ,så nu lägger jag in en och en  istället . 
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 23:27:42 följande:
    Dom leggingsen är ett par nya och ett par begagnade, så inte helt lika.  Sen jag böt laptop och inte längre har Windows Vista funkar Prolistern perfekt.Tog 1.5 minut att få ut 25 auktioner Med Vista kunde det ta 3-4 timmar och oftast 2 av varje......
    skumt att det är sådan skillnad , så du kan ju gissa vad jag har  ....  tog alltid en pro list innan men på den sista tiden så  ta det som sagt 3-4 timmar och oftast dubelt ...{#lang_emotions_yell}
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 23:36:06 följande:
    Det är nån bug i Prolistern som gör att det inte funkar med Vista Men bra för mig, fick ju en ny dator! Varför bara byta operativsystemet när man kan få en ny dator
      jag måste beställa mailingbags från emmis  har tänkt lägga ut sedan den 20 men har inte kommit till skott ännu är såå tråkigt att hålla på att packa och tejpa påsar {#lang_emotions_money_mouth} brukar beställa 100 st rååsa blir mycket roligare då att packa
  • Rååsa Smurfen
    Smileycat skrev 2009-11-25 23:40:35 följande:
    Alltså tjejer.. nu har jag fått ett neg på T Jag mailade o frågade om uppskov på betalningen o huxflux så tyckte hon att jag typ "krävde" att få vänta med betalning tills jag fick betalt av en själv, men jag FRÅGADE bara.. hallå..Nu vill man ju verkligen inte betala när hon inte ens ger en, en chans..Alltså jag hade ju kunnat betala iaf, men vill helst inte blanda så mkt "shoppingpengar" med "vanlig kontot", gör ibland.. men helst inte, så jag frågade ju bara.. lockar ju verkligen..
    vad tråkigt  fråga måste man ju får göra {#lang_emotions_frown} nu har ju redan givet neg och då förstå jag att det inte är så kul att köpa varan ju ...
    Ge neg tillbaka med motivering att du bara frågade om det gick att dröja och neg ramlade in..
  • Rååsa Smurfen
    ChokladMoshin skrev 2009-11-25 23:45:26 följande:
    Hihi, ja det underlättar med mailing bags, skulle aldrig hålla på med T utan dom.Min mamma brukar beställa åt mig på deras firma så slipper jag momsen. Himla mycket billigare så Och alltid från Emmis! OBS!! Inte min affär och jag har inget vinstintresse osv.....
    ja emmis är helt klart bäst alltid leverans dagen efter beställning
    obs inte heller min butik 
  • Rååsa Smurfen

god kväll  vilken underbart fin klänning i BTpå söta  bubblan .
    Här ett av mitt senaste tradera fynd till storebror i stl 170  http://www.tradera.com/SNYGG-LANGARMAD-MARKES-SKJORTA-STL-S-auktion_101759813 Dock blev jag väldigt förvånad när jag öppnade det tillsammans med barnen  den var typ i lilla Tara {#lang_emotions_surprised} la in bild på Tara i bt Tara blev ju glad ,jag blev lite mindre glad dock ...
    Är super sugen på nya molo  hänger lite mindre här för attt minska abbstinensen 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15