Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-10 11:56:02 följande:
    Jag har oxå blivit nojjig. Har inte varit det innan, men nu börjar jag bli rädd. Nu är det ju en 14 åring som är jättesjuk och han var helt frisk innan. Jag har fortfarande inte fått vaccinera mig... Hä ri skåne är det bara gravida som ska föda i år som får förtur, i resten av landet får alla gravida förtur. Känns inget bra alls!
    Ja jag är okså rädd ingen vet ju säkert något och varje dag hör man  barn som dö..
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-11-10 15:56:03 följande:
    Tack ja jag vill ha den i 104 också så jag kan syskonmatchaVill du sälja din???
    nix   både Tara o jag älskar den så den säljs inte förren den är för liten
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2009-11-11 09:29:58 följande:
    Ja jag har hört henne innan. Helt fantastisk!Har du kollat minerna på juryn när de inser att hon kan sjunga på uttagningen?? Jätteroligt!
    ja  och hur taskiga alla är när hon kommer in skratta åt henne och himla med ögonen ,hur alla dömmer någon på grund av utseende och hur förvånad hon ändå blev då hon kom med jag måste har en skiva med henne hennes röst ge mig gås hud så himla vackert och helt underbart {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 22:49:05 följande:
    ja då förstår du mig Det är liksom inte mindre tungt o jobbigt bara för att man har mindre mage...tänk om jag får lika tidigt denna gång, alltså om 6-7 veckor, då lär ju en del iaf bli lite förvånade när de knappt upptäckt att jag varit gravid
    jag hade okså en liten mage med Tara ,kände mig helt otymplig och hade svårt att gå i slutet,och det var jätte jobbigt med alla dessa komentarer,för det var först typ i 9 mån som de såg att jag var gravid och blev så ifråga satt då de frågade vilken mån jag var i .
    Fick höra flera gånger om dagen i affären,ute  mm  slutet att min mage var ju så liten{#lang_emotions_frown} Tillslut sa jag ja tack ja vet den är liten.. hade lust att slå dem med något hårt i huvudet  var jag inte orolig innan så blev jag och massa vägnimgs kontroller eftesom jag inte gick upp i vikt utan ner i stället.
    Men ut kom iallafall Tara som vägde runt 3 kilo{#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-11-11 22:06:51 följande:
     har du inte?? en sån nalle där man köper skalet och fyller fyllningen själv och sen finns där MASSOR med tillbehör
    har kikat på de fina nallarna nu ,men alltså om jag tex köper en hello kitty nalle där i shopen är den fylld då ? ser inger om nån fyllning att stoppa i den ?
  • Rååsa Smurfen
    Morty skrev 2009-11-12 14:10:04 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-12 13:37:35 följande: Jag tror att de fyller nallen åt en om man köper den på nätet. Annars är den ju helt tom i kroppen. Det är en process man går igenom med barnen för de ska tycka det är kul samt att det är spännande att de 'gjort' sin egen nalle. Men då får man ju åka till Malmö. Lite långt för många att åka dit kanske. Mina barn fick gasa på en pedal som var kopplad till en stor maskin där fluffet till nallarna var.
    ok kanske få maila o fråga för säkerhets skull
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15