Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-07 18:10:29 följande:
    Hej i tråden!Hemma efter en shoppingtur på egen hand. Fy vad det är tråkigt att shoppa ensam!Har iaf fått hem mya linser, nu ser jag världen. Tomtekläder till Nikita, som ska lussa i skolan, klänning till mamman och julklapp till Anjelin. En sessaklänning som mamman kan leva med.
    Ja, visst är det tråkigt att shoppa ensam, därför är det så bra att hoppa i webbisar för då är ju alla ni här som sällskap
    Kul med nya linser så du ser. Själv hämtade jag ut mina glasögon idag och känner mig mest full och kräkfärdig
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:18:38 följande:
    jaaaa den är såååå himla fin och verkligen helt ny med lappen kvar. Jag mailade henne lite och var på men jag var nog rätt snäll ändå. Men hade den inte kommit till ondag så hade jag nog trott att hon hade blåst mig. jag har ju fått vänta en hel månad
    Har helt missat att du väntat så länge, låter ju galet. Tur att du fick den i alla fall
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-07 18:22:37 följande:
    Ett svart enmanstält på kappahl att gömma den här flodhästen i. Ska ju på julbord och känner att jeans inte riktigt är på sin plats där. Köpte mörkröda leggings att ha till. Och så svarta knästrumpor och stövlar, så duger jag nog.
    Du min make kallar mig för hans flodhäst och jag har sett på bilder att du inte är i närheten av min size

Men låter fint med stövlar och strumpor till.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-07 18:24:30 följande:
    HAr ju haft mina månadslinser sen i somras och det väl inte så bra. Vågade inte ha de i när jag gick dit. Jobbigt att du mår sådär av dina nya glasögon.
    Tar tydligen ett tag innan jag vänjer mig säger dom, men inte så kul att gå runt här hemma och känna sig yr och full. MEn hoppas det går över.
    Tröstade mig just med en ny lurv till killen, så snart har han 9 st.
  • ChokladMoshin
    nikki2006 skrev 2009-12-07 18:25:06 följande:
    tack tack ja det var nästan så man trodde hon hade blåst mig ju. Sjukt lång tid. Hon påstår att hon skickade förra torsdagen men det kan väl ändå inte ta 10 dagar, kan det det???
    Näe, det låter liiite länge......
  • ChokladMoshin
    melizza skrev 2009-12-07 18:33:59 följande:
    jo den satt jättebra och tom lite växtmån på ärmarna.....den är såååå underbart fin tack för att du frågar sötis
    Hur lång är din tjej?
    Du skulle inte orka mäta innerärmarna och från nacke och ner?
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-07 18:42:29 följande:
    Kanske inte, men större än vad jag brukar vara. Ingen aning, jag har ingen våg...
    Aha, ja ok.
    lillronya skrev 2009-12-07 18:43:25 följande:
    Wow vad många!!!
    Ja, men jag ska sälja några till våren också. Gillar lurvar jag
  • ChokladMoshin
    solouniko skrev 2009-12-07 18:48:49 följande:
    Godkväll! Åh idag kom fiiiina airbrushtröjan och kanintröjan. Gud vad fina de var IRL! KÄR Nu vill jag ha mer molonyheter!
    Ooooh, vill också se IRL!! *AVIS*
  • ChokladMoshin

Näe, nu ska 3 trötta barn nattas här! Cu!!

• ChokladMoshin

Gokväll här hoppar man in och läser ikapp lite och vad får man se?
    Jo, Butte goes Hardcore

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15