Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu kommer gubben med handlingen så mamman får lyfta på rumpan

Cu senare..

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Det va snabbt avklarat

Han fick straff handla idag {#lang_emotions_djavulsk}...  Åker man och handlar en dockningsstation till telefonen istället för att storhandla en söndag så får man ta de sen

• RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-21 19:19:53 följande:
    Får nog ta en vända till jysk i morgon, de har vi ju här i byn. Jag vill ha ordentliga handukar men samtidigt kunna byta färg ofta = billiga Fick vi veta så långt innan alltså... WOW, då BORDE vi ju få info snart!
     fina och hyfsat billiga
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-21 19:21:00 följande:
    haha ok sist bunkrade jag på hemtex rea. dom har fin kvalitet på sina handdukar! sen måste jag faktiskt tipsa om coops!! hehe lite snabbt ja barnens gaderober är INTE tomma, men jag kan inte välja ut nått att sälja så mycket fint ju men ett par saker kunde jag välja bort så det blir en liten t runda ikväll
    Här blev det helt öde i skåpet efter tillväxt spurten, allt i 92 åker ju, förutom några brallor då..

Oooo.. T runda {#lang_emotions_dreamer} Nåt i vår smak månne?
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-21 19:23:28 följande:
    Tack är ju en gnällfis när det gäller kylan & jag vill inte gå en vecka & gnälla. Tror min odd molly jacka blir alldeles för kall där.
    Å men i en Fjällis fryser du inte

Sen när du lessnat på den kan du hojta... Har en dotter som drömmer sig blå om en sån {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-21 19:29:09 följande:
    hmm nja tror inte det
    Men dom dära älgarna som jag suktat efter typ ett år då? {#lang_emotions_dreamer} Isabel MÅSTE ha växt ur dom snart
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-21 19:36:19 följande:
    åhh men dom är sålda gumman såldes när du hade fl paus
    Nääääääääääääääää!!!!! {#lang_emotions_cry}  Åååååååå fyyyyy vilken ledsam nyhet!!! Gud så jag ville ha dom jue!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15