Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

solouniko skrev 2009-10-22 10:24:34 följande:
    Godmorgon! Här var vi uppe tidigt för koll på BVC. Milla väger nu 7,5 kg och är 65,3 cm lång och ett hattmått på 42. Snart är hon ingen bebis längre
    Stora tjejen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Usch.. Måste maila min strump köpare alltså... Fick höra igår att nån pajjat brevlådor där jag postade dom i helgen... Hoppas dom kommit fram {#lang_emotions_undecided}

• RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-22 10:43:07 följande:
    JAg tycker att du ska spara de tills du känner att du kan sälja dem. Kanske kommer den tiden, kanske inte.Jag har genom åren sparat saker och sen så småning om sålt dem. Fast vissa andra sparar jag fortfarande och kommer nog aldrig att sälja.
    Ja jag får nog tänka efter både en o två ggr innan dom får flytta... Jag vill inte sitta här å ångra mig tokmycket sen... Har sålt en del godisar som jag saknar än idag
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-22 10:43:58 följande:
    *gäsp* jag är så trött idag & det är så j**** mörkt ute.
    Så där va jag i måndags, kändes som hela världen slocknat
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 10:49:00 följande:
    Du ska nog inte sälja ännu..Du är inte redo att släppa taget Kunde lika gärna prata relationer
    Ha ha ha   Nä du har nog helt rätt!! Jag är förälskad upp över öronen i dom å inte redo för en separation

Kanske man verkligen KAN ha dem på väggen? {#lang_emotions_dreamer}  Måste fnula på en sån kreation tror jag...
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 10:51:46 följande:
    Så, nu ska vi köra till tandis. Är mer än lite nervös, Milo HATAR när man ska in i munnen på honom.. *ihhh* Jag får nog muta med ett traktor köp efteråt Håll tummsen!
    Håller tumsen stenhårt och köp en tjusig traktor åt honom efteråt {#lang_emotions_heart}

*stackars lilla sötisen*
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-22 10:52:41 följande:
    Såg nu att för första gången har någon tagit min bild på T  ...gör inte så mycket men kunde har frågat innan  hade de varit bild på Tara som jag användt någon gång så hade jag dock protesterat..
    Jag blir totalt vansinnig när nån snor mina bilder!!!

jag har betalt massor för en dyr kamera, fotat och redigerat och jobbat med bilden å det gör jag inte för att nån annan ska tjäna på den!!  *avskyr bildtjyvar* {#lang_emotions_yell}
  • RååSa BuBBlan

Men visst skulle de va rätt tufft med inramade suits? {#lang_emotions_dreamer} Stora svarta kraftiga ramar med vit bakgrund och sen suiten... 

• RååSa BuBBlan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-22 10:58:51 följande:
    Men visst skulle de va rätt tufft med inramade suits?  Stora svarta kraftiga ramar med vit bakgrund och sen suiten... 
    Eller vilka plagg som helst iofs... Rätt snyggt med olika former och storlekar {#lang_emotions_dreamer}

Å det måste jag fixa till Bubblis rum!!!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 11:00:02 följande:
    Jag har Maias första kläder inramade på väggen i en stor djup kraftig Ikea-ram Skitfint dock ej danska kläder då det inte fanns så små så de passade
    Ja eller hur!!! Visste det skulle va fint!!! Jag MÅSTE fixa ramar

*Älskar barnrumsinredning* {#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15