Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-22 08:04:54 följande:
    Godmorgon
    Mårning!
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Å råååååd pliiiiis!!!

Bubblis har ju växt ur suitsen typ..

Jag har ju några som jag tänkt spara då de varit mina favvisar..

Nu har jag en som vill köpa favvisarna, lär antagligen få bra betalt men det sviiiiiiiiiider i hjärtat här... Spara eller inte spara? Det är 92:or så det skulle ju ta ett tag innan en ev Lillebror skulle kunna ha dem, men dom e så himla fina och vissa väldigt ovanliga i dagens läge...

*OBS INGEN ANNONS*

• RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-10-22 08:06:19 följande:
    Men jag har ingen koll alls hur mycket man köper.. MAn får kanske börja samla kvitto nu.. Sådanhär gör att jag får magont. Skattemasen ber att man ska redovisa massa kvitto som man inte har..
    Samma här!

Inte sparar jag kvittona på alla kläder inte... Kanske ska börja föra bok ändå OM man hamnar under luppen en dag  *nervös*

Bara en salg resa för att införskaffa kläderna kostar ju massor för en som åker långt..
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 08:22:07 följande:
    Jag vet att Olivers mamma ringde och pratade med skatteverket och sa precis som det var(att hon säljer både sonens urväxta plagg samt nya som aldrig kom till användning) Definitionen regelbundenhet var suddig och såvida man inte alltid säljer regelbundet och kommer upp över 50 000 så var det ingen fara Jag till exempel säljer långt ifrån regelbundet eftersom jag behöver ha salg i sikte för att orka ta mig kragen
    Undrans vad regelbundet beyder? {#lang_emotions_dreamer}  Jag säljer ju rätt ofta och mycket.. Iofs alltid mer inför salg...
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 08:24:08 följande:
    Jag sparar absoluta favvisarna till Lova-de lär få ligga länge men lamm och andra djur är ju såå fina.Jag hade sparat de finaste och släppt några om jag var du*win-win situation*
    Å men jag vill spara flera jue

Hur fasiken väljer du????
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 08:29:29 följande:
    Jag sparar de som stått sig bäst i tvätten,jag fick inse att jag inte skulle vilja använda alla ändå.. Alla djurprint som lamm,kossor,uttrar och kaniner eftersom de kan säkert Lova tycka vara roligt att ha på sig. Så egentligen har jag nog bara sparat djuren och fina regnbågen.Jo just det-spitfire också eftersom jag inte kan släppa den
    Jag vill egentligen spara

Dinosarna
    Badges
    Flower
    Uttrar
    Älgar
    Pingviner
    Hawaii
    Bubbelgum

Är det för många? {#lang_emotions_dreamer} Älskar dom så himla mycket!!!
  • RååSa BuBBlan
    Flock skrev 2009-10-22 08:31:03 följande:
    Får man räkna in respengarna man lägger så klarar du dig bra om skattemasen kollar
    Eller hur

Äh.. Frulledags här med slagborrande badrumsrenoverande granne ovanför {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-22 08:41:53 följande:
    Jag tycker du ska spara uttrarna och hawaii. De är svårast att få tag på- sen kan du istället köpa många av de andra i mindre storlekar på salgen
    Å tror du att dom finns där dom andra? {#lang_emotions_dreamer} Fanns det sist?
    JuliaochNelly skrev 2009-10-22 08:52:02 följande:
    SPAAAAARA!!!!
    Tjollabolla skrev 2009-10-22 09:25:24 följande:
    Godmorgon!Idag ska vi till tandläkaren med Milo, hans tandkött blöder fortfarande bara man rör vid det, och tydligen inatt med för han hade lite torkat blod runt munnen Fattar inte detta!
    Men stackars liten   *kryapådigkram* från Bubblis och mig {#lang_emotions_heart}
  • RååSa BuBBlan
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-22 10:35:45 följande:
    jag tycker du ska spara de absoluta favvisarna jag kommer att spara 2  av Taras absoluta favvisar inte för egna barn eftsom jag inte kommer att skaffa fler utan för att Tara ska har de när hon växer upp som fint minne eller förhoppningsvis till sina egna barn  Kommer att spara änglar och lamm suit
    Jo, jag vill åxå att Bubblis ska få dem sen.. Lillebroren får ju tex inte pingvinerna med rååååsa kant  

Jag har så svårt att göra mig av med dem då dom liksom är vackra som tavlor... Dinosuiten är verkligen bildskön!! Som en saga när man tittar på den... *älskar dom allihop* {#lang_emotions_heart} Hawaii är åxå en sån dära vacker en.. Man vill bara hänga upp den och ha den som prydnad  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15