Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

{#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte}  {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte}

Tack för alla fina hälsningar. Lillebror blev så glad över allt snällt så han hade vett att sova HELA natten. Tjo jo!!!

Så någorlunda utvilad önskar jag er alla en fin julafton så hörs vi säkert i tristessen dagarna framöver {#lang_emotions_heart}.

{#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte}  {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte} {#lang_emotions_tomte}

♥♥♥ God jul och gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2009-12-26 14:12:37 följande:
    Nån som vet nåt om denna skötväskan? Är den bra?. www.babyshop.se/data/product/images/XL/2517_2... 
    Bara att den är snygg. Är oxå sugen, men med en PT så måste jag ju bära den och det vet jag inte om jag vill.

Hej förresten!

Kom prescis hem med en Molo-overall i moss och svart skalbyxor (lokala butiken)som jag hoppas ska passa nästa år. Värt att chansa på halva priset ju!
  • Stormis
    Tjollabolla skrev 2009-12-26 14:32:15 följande:
    Nej det vill man ju inte... Jag vill kunna fästa den på vagnen... Halva priset gillar vi
    Eller hur! Och det värsta är att jag lämnade en regnbåge i 104 eftersom man bara fick köpa ett plagg på halva priset... Hade mamma med så då kom jag undan med 2 plagg iaf. En stl mindre och jag hade chansat. Men ett tag var jag nära att köpa den bara för att göra mig en hacka {#lang_emotions_money_mouth}.
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2009-12-26 14:45:47 följande:
    rea e mkttrevligt=)..hur e det med dej=)?? gick förlossningen bra? den satte ighång av sig själv va?hej i tråden förresten=).. själv sittter jag på jobbet urkens =S... e såååå trött å vill bara hem å lägga mig.
    Tack, bra! Fast fortfarande eftervärkar (2 v snart) så jag är lite sådär allmänt klen . Förlossningen startade självmant dagen innan planerad igångsättning! Sååå skönt! Men denna var jobbigare än första, snabbare visserligen, men ondare då 4-10 cm gick på en timma och sen 1,5 h kryst på det.... Så nu sitter jag ensam med 2 barn medan maken jobbar 12,5-h-hskift, fast nu är det bara en timma kvar. Puh!
    Tjollabolla skrev 2009-12-26 15:31:25 följande:
    Näe nu shoppade jag på LPL med! Nu får jag nog gå ifrån datorn
    Vad säger man då!
  • Stormis
    molnen skrev 2009-12-26 18:37:36 följande:
    De flesta har inga efter första barnet men det är vanligare att man har det ju fler barn man får.
    Så var det för mig. Kände inget efter första barnet, men denna gången har jag vissa dagar haft så ont att jag knappt kunnat stå upprätt. Som tur är finns det tur är finns det tabletter som hjälper hyfsat iaf. Tydligen brukar de kännas mer och mer för varje barn, men detta ska nog ha varit det sista.
  • Stormis
    LJ2 skrev 2009-12-26 19:13:18 följande:
    tror att folk sparade mer till julklappar o nyår faktistk, att det e därför det gått lite mer segt.. finns inte mycket ute nu heller såg jag =) tror det kommer ta fart i slutet av jan igen.. *tror!!*
    Visst är det nästan lite skönt, man kan liksom släppa T-bevakningen lite . Å andra sidan är det så få objekt ute nu så jag tror att det går ok iaf. Liksom inget som försvinner i mängden. Fast jag hade inte vågat lägga 1 kr visserligen.
  • Stormis
    Tasha78 skrev 2009-12-26 19:25:59 följande:
    synd att det inte var 92 och vilket fynd
    Eller hur! Fast om det varit 92 hade jag inte tipsat, då hade jag med köpt .
  • Stormis
    Duntoffla skrev 2009-12-27 10:44:33 följande:
    Vilka fina barn i BT! Stormis- åh, vilken underbart söt liten ( ) Svante!Rååsa Bubblan- hur är det? Allt bra på nya stället? Småttiskläder? Har jag missat något?TJolla- förstår att ni är överlyckliga över trumsetet

Å stackars lilla sonen. Kli är bland det värsta jag vet!!!
  • Stormis
    malinkaunitz skrev 2009-12-27 22:48:21 följande:
    Sen undrar jag varför my-baby inte tar in allt molo vår nytt när dom är en concept store?
    Jo. Och visst skrev hon att den skulle starta i november och att info skulle gå ut då?
    Oavsett så älksar jag hennes MAT-rea. Nu lyxade jag med deras dyraste overall på halva priset och termobyxor till jackan vi redan hade köpt inför nästa säsong. Allt i chokladbrunt, hoppas inte att jag tröttnar . Och att overallen passar... 900 är ju fortfarande apadyrt .
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15