Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2010-01-04 23:09:15 följande:
    Åhhh JAAAAAAA!!! *hit med bebben* Är i v.33 nu...
    Du kan få min . Eller egentligen inte, men han är inte så svårsåld nu... Lilla gaphalsen {#lang_emotions_cry}.
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 23:09:57 följande:
    men åh så söööt han är
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Buttelina skrev 2010-01-04 23:13:56 följande:
    stora killar brukar vara hungriga killar ... lillebror sög mellan 3-5 timmar i sträck varje kväll från han var 3 veckor gammal
    Jo, tack jag märker det... Men jag fixar inte det. Vare sig mitt psyke eller boobsen. Gör så ont, de hinner ju aldrig läka . Men, men nu sover han till slut så jag ska ta en vända till sängen innan nästa fight som säkert kommer om nån timma igen...

Nattis och puss alla sötisar.

PS Kul och se dig igen Moa {#lang_emotions_heart}
    Tjollabolla skrev 2010-01-04 23:15:00 följande:
    Åh men lillen då! Hade jag bott närmre hade jag lånat honom en stund!
    Dä ä bar å flytt
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    solouniko skrev 2010-01-05 21:18:09 följande:
    Finns hur mycket fint som helst! Kolla på tapetorama.se vettja.. Ska söka fram min favvo favvo som jag vill ha i köket i mitt blivande hus Prästkragar vet jag iaf Med tjejregnbåge på andra sidan..
    Men åhh, vilken fin filt!!! Jag som varit normal i filtmängderna har köpt lite för många det sista och nu kommer det fler fina alltså, aj aj aj.

Å hej förresten

Å ang mjölk och glass: ska äta mjölkfritt en vecka och se om S mage blir bättre då. Så min finfina Ben & Jerry är just nu utbytt till Oatley...
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    lillronya skrev 2010-01-05 21:35:01 följande:
    Men du oatleys är äcklig. Köp tofuline istället.
    Har inte testat Oatleys. Dock VET jag att Tofuline är god, men den var slut . Så jag chansade för deras andra grejer är ju ok. Men, men det är bara en vecka, skulle det visa sig att det funkar så slutar jag amma. Har nog med krångel, orkar tyvärr inte äta mjölkfritt ett halvår...

PS:
    Nån som sett Molos hängslen till ytterkläder? Fick hem fina regnbågabyxorna som vi ska ha till bruna MAT-anoraken, jättefin kombo (låter kanske inte så, men ni får se, kort kommer kanske imorgon). Har hängslen till skalbrallorna och tänkte flytta dem emellan, men det är ju onekligen lite meckigt *ångrar min snålhet*...
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    Kravmärkt skrev 2010-01-05 21:40:09 följande:
    Hej tjejer! Har kollat in en s k fuskpolo från Katvig och letar förgäves efter storleksbeskrivning men hittar inte. Är det någon som har en eller har koll på hur den ser ut? Storlek 2 finns (webshop) och pojken är 5 månader...
    Vi har en äldre rosavit i stl 3 och den funkar till min tvååring. Kommer också att göra det ganska länge till, men den är inte för stor nu. Så 2 borde funka även om 1 säkert är bättre...
    ♥♥♥ Gott nytt 2010 ♥♥♥
  • Stormis
    JsN skrev 2010-01-05 21:43:55 följande:
    Chokladen sägs vara OK om man gillar chokladglass.
    Har jordgubb
    Olivers Mamma skrev 2010-01-05 21:45:10 följande:
    åh att du inte sa till häromdagen hade jag kunnat köpa i danmark ju kostade inte mycket där
    Men det kunde du väl tänkt på änså Eller åk tillbaka vetja
    JsN skrev 2010-01-05 21:45:23 följande:
    *hmpf* Jag som funderat på en renbågsjacka till MAT-byxorna nästa vinter.
    Superfint
    lillronya skrev 2010-01-05 21:45:25 följande:
    Mina barn är hellre utan glass än att de äter oatleys. Nä det är väl skönt att slippa äta mjölkfritt om man kan.Hängslorna finns hos cillen
    Rea? Har hittat dem, men utan rea + frakt och då tar jag nog mecket trots allt... Eller när de startar sin rea, kan du kanske hugga ett par S åt mig?
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    JsN skrev 2010-01-05 21:51:48 följande:
    Och jag äter så lite glass att jag avstår om det inte är finglass (=B&J helst cookiedough). Tror jag har i frysen, men funderar på varm choklad med grädde och minimashmelows istället. Maken är ute och jag har haft en helvetesläggning. Till slut "hotade" jag med vagnen. Det tyckte ungen var en superide och klättrade själv upp. Det tog 10 minuters rullande sen sov hen. JAg tror hen själv kände hur trött hen var och att hen inte kom till ro. Nu är frågan hur länge jag ska vänta innan jag lyfter över till sängen.
    hen = nån slags anonymitetsgrej jag missat?
  • Stormis
    lillronya skrev 2010-01-05 21:58:30 följande:
    Jag kan kolla om de är på rea på torsdag. Tar ett par isf. Med risk för att skrämma upp bebismammorna.... Det är inte meningen isf.Det är Emilias 17årsdag idag. Och dagen hon gick bort...
    Tack gärna . Gissar att det är S jag ska ha. Byxan är i 98, men det kanske du kan kolla/höra dig för om? Vill du ha pengar i förväg? Säg bara till i såna fall.

{#lang_emotions_cry} Emilia {#lang_emotions_heart}
  • Stormis
    lillronya skrev 2010-01-05 22:02:27 följande:
    Tack snälla ni!Jag kan lägga ut sålänge. Kollar stl.
  • Stormis
    JsN skrev 2010-01-05 22:06:32 följande:
    JAg pratar alltid om pytte som pytte och hen på internet. Lite anonymitet och lite att folk som inte känner henom behöver inte nödvändigtvis veta vad hen har mellan benen som första information.
    Pytte har jag ju sett och hört, men "henet" har jag säkert bara skummat som felstavning . Men nu var där så många så då var jag tvungen att fråga . Har du nån jacka på span någonstans? Och förresten, jag var lite långsam att föra tillbaka dina pengar, men gjorde det igår. Dock till det kontonummer jag hade sparat i datorn, vet inte om det var det du skrev i sms'et. Är det ok? Eller det får det vara, du får flytta dem själv .
  • Stormis
    annie dark skrev 2010-01-05 22:47:16 följande:
    Ngn som vet om molo kommer med ngn typ av skaljacka eller liknande. Brukar köpa pop:s skaljackor men tycker de är lite tråkiga och med dessa priser så tänkte att molo kanske har ngt roligare.
    De kommer med skalbyxorna igen (se länken) som de hade nu i höstas så det är väl troligt att det kommer en jacka med.
    http://www.ajabajakids.com/shop.asp?mode=spec&item=6461
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15