• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-20 21:07:34 följande:
    Du beställde nog din innan jag och isf får du nog 140.
    Aha, det kanske är så. Hur satt 128:an på Nikita? (det är väl hon som skulle ha den)
    Hoppas tomten kommer i år...........
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-20 21:09:52 följande:
    Har inte provat den för det är en julklapp.
    OK, men om vår är FÖR stor så hojtar jag till.
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-12-20 21:59:14 följande:
    jag åt upp mer en hälften och nu mår jag vist inte så bra
    sorry.....men

din stackare....
  • Morty
    {#lang_emotions_tomte} God Jul på er alla härliga Pölsekärringar & barn i tråden!!! {#lang_emotions_tomte}
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-12-28 15:12:29 följande:
    Hmm...Noel har pillat på datorn och texten är skum nu. Hur är det man gör för att rätta till det? Minns inte, någon som vet?
    Ctrl + eller Crtl - beroende på om du har fått liten eller stor text.
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-12-28 16:44:37 följande:
    Tack! Tror det var du som hjälpte mig sist också. Har uppenbart dåligt minne
    Japp det var det nog. Man kan inte komma ihåg allt..... Detta har hänt mig ett par gånger därav att jag kommer ihåg det.
  • Morty

Hej hopp tjejer!

Allt bra? Här har det varit full rulle. Besök hos släkt, julfirande både här och där, kalas samt skrivbordbyggande, rensande (inte kläder ännu..) m m.

• Morty
    lillronya skrev 2009-12-30 23:46:28 följande:
    Ja gör det
    Ja tack, allt är bra.

Måste bara berätta att Moa tog hål i öronen idag. Hon är SÅ stolt men blev ledsen efter första hålet var taget. Trodde nog inte att det skulle göra SÅ ont även om jag försökt förbereda henne. Nu blir det lagom 'färdigt' att sätta i nya örhängen tills hon fyller år. Hon har redan sagt till mormor & farmor att hon önskar sig örhängen.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-30 23:48:54 följande:
    JAg tror det. Jag har egentligen inte alls nån koll. Skyller på smultron som började prata om den fina håååsa som jag nu måste ha till min sessa.
    Ja den var underbar. Tyvärr tror jag inte Mattis går med på en sådan. Han är V Ä L D I G T känslig med vissa kläder just nu. Köpte en röd pullover till julafon men tvärvägrade likaså en väst i svart som jag köpt. Han skulle bara ha sin svarta slips till sin svart/vita skjorta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15