• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-12-30 23:53:04 följande:
    Å vad roligt! Det är så kul när defår ta hål i öronen, även om det gör ont så blir de så mallliga sen. Vänta tills hon kommer piercad både här och där sen.
    Jag fasar för det. Men jag berättade om piercing för henne och hon bara tittade på mig och virrade febrilt på huvudet och sa nej aldrig!!! Tror du jag kan få det skriftligt??
  • Morty
    Busbellan skrev 2009-12-30 23:54:14 följande:
    Undra om man ska kosta på sig en overall till fullpris eller om man ska åka till Kosta outlet och hoppas att det finns där
    Det är svårt det där...man kan ju ha tur och hitta där.

Jag har redan köpt överdragsbyxor till Mattis på Stadium. Gröna.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-12-31 00:01:11 följande:
    Michaela är piercad i näsan , ögonbrynet och i naveln. Precis som sin mamma... Jag har i tungan med men det får hon vänta med tills hon fyller 18.
    Ooouuuch!!! Ja, där blir jag en riktigt fegis och håller mig till mina hål i öronen tror jag.
  • Morty
    Tjollabolla skrev 2009-12-31 00:04:14 följande:
    Ahh! Ja jag skulle vilja ha en lika tunn softshell som den oranga oxå, för den var toppen på sommarkvällar. Ännu tunnare än pops...
    Åh den oranga har Mattis som ligger blev bara pyttelite använd hittils men hoppas den passar i vår. Så de som var på salgen var tjockare. Köpte en lila på rea nu i november tror jag det var till Moa och den är nog lite tjockare. Hoppas de har softshells på salgen nu denna gången också.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-12-31 00:08:11 följande:
    på tal om skalisar kom jag på att jag inte hade nån mössa till vår katvig. så nu blev det en mössa från elva småtroll en blå/aqua
    VA!!??!! Ingen mössa??? *chockad*
  • Morty
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-31 00:17:23 följande:
    man kanske skulle ta sig i kragen och slänga ut ett gäng då? Måste måste måste men saknat inspiration & tid *blök*
    säger detsamma.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-12-31 00:21:09 följande:
    4 köpnu ikväll niiice förstår att du inte har tid
    Grattis! Skoj när de flyter på med köp nu.
    Buttelina skrev 2009-12-31 00:22:13 följande:
    hehe jag har insett att jag gillar mössor lär bli ett par till från katvig i vår för färgerna är fiiiiina
    Låter farligt. Men visst är det skoj med mössor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15