-
orginalpris för dem är 599kr jag koste min t max där för 200kr mend den är i stl 80 (stoooooor) syrran köpte ju till babylådan en i stl 50( hmm att itne jag gjorde det)... vet dock inte om jag såg ngn sista jag var dr..de kommer ju å går hela tiden...men tycker ändå att 349 är ett bra pris=)Zvartaliljan skrev 2009-12-02 16:36:45 följande:du, hade de lundmyrs kabelstickade overall när du var i Kosta sist? Kommer du ihåg vad den kostade där? Är 349:- ett bra pris? -
goddagens=)
varit en del inaktiv de senaste dagarna... skyller på att jag och maxen varithos mammsen =).. rätt skönt å få bli uppassad ibland..
ngt nytt som jag missat orkar inte kolla tillbax 500sidor =P...
stormis: vad gör du här =P...... tänkte på dej häromdagen att bör det inte vara dax snart =)......du borde vella vara kläckfärdig=).....
solouniko: vad extremt störande.... man kan bli så arg å irriterad på sånt....
nähe dax å vara social med maken min=)...kram på ee =)
-
gokväller..råkade ninja till bebben=)
www.tradera.com/Molo-bodysuit-heldrakt-pyjamas-med-KOSSOR-KO-NY-Julklapp-auktion_103309918 e den inte underbar=)en raritet när den e ny =) inte ofta man stöter på dem=) missade dock smitfire som ja budade på med =(..
-
quiet thougts: grattis til lilla lova iefterskott=)... så glad hon var på fotot sötnosen =)
åjag lä va superfattig på dina sen =PZvartaliljan skrev 2009-12-06 21:56:12 följande:ja jag lär väl bli superfattig på dina auktioner sen då -
kollade precis listan på vilka som budade på kosuiten =P.. skoj å titta på =)... de som ninjade var alla från danskforumet hahaha...tur att jag la ett högre bud.. annars så hade den inte varit min ......lr vad tro du butte??
-
Buttelina skrev 2009-12-06 22:24:35 följande:hehe nää. alltså jag la bara ett slöbud i slutet. jag har ju en i strl 74 eller hmm kanske 80 som ligger här hemma och väntar och en i 92
...2-3 år ..hm hur gammal e bia då??.....
2 kullar eller en sladdis e nog rätt bra =)........ -
hejhej!!
stormis: kul å få se bebben =)..... förstår att det inte låter så skoj med en bebis på 4,4kg.... iof så uppskattade bm maxen till att va ca 3800g men han vägde bara 2900kg...
själv bävar ju bara att få 3500g lr större även fast det är normalt...få hoppas på ett litet hattmått =P...
för övrigt så kom max hem idag med ett stort bett på kinden =(... usch va ledsen man blir när man ser sånt... han har ju inte ens gått där 3 vän å redan blivit biten =(....
-
hihi ja man kan ju undra vart en gigantbebis kommer ifrån =P... men det är ju lite hur mkt du eller din make vägde som nyfödda som det kan brås på med=)..Stormis skrev 2009-12-07 15:03:54 följande:Jo, fast man ser ju inget vid ett ul så här långt in i grav. Liksom bara ett stort huvud eller en stor buk . Å hon mätte ju alla möjliga håll och kanter så jag är ganska säker på att hennes mätning stannar innanför de 15 % som är normalt avvikande. Men man vet ju aldrig? Känns mest så skumt att lilla jag och normal-lilla maken ska få en gigantbebis . Liksom hur gick det till och varifrån kommer det ?
jag vägde 2920g så jag var 20g tyngre än maxen =)..... så tror att det kommer bli samma med denna bebisen =)....
nu e det dax att betala en ny kosuitbodysuit =P...dregel ska bli kul å få hem den=) -
oj det var en liten plutt=).......Stormis skrev 2009-12-07 15:21:20 följande:Jag 3400, maken 3600, vår dotter 2700...
butte: en aning felberäkning hehehe............ -
fullt ös medvetslös =P..... har bytt kläder på max nu 3ggr nom loppen av 40min...... han får för sig att leka i hundens vattenskål GAH... blir tokig på han.... han vet att han inte får vara där den busungen.... nu sitter han å tittar på tecknat... sitter i sin babygunga=).. perfekt så vet jag vart ja har han för en liten stund... han lä vella sitta där i 10-15min.. men alltid ngt =)Tjollabolla skrev 2009-12-07 15:42:14 följande:Hej flickor!! Hur är det idag??
hur e det sjlv