Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-26 20:48:17 följande:
    Ja kunde inte heller låta bli imorse- köpte en pippiklänning
    var det ngn kod va tvungen å ha lr???.... maxens pippi suit e ju för kort i armarna =(.....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Milliz skrev 2009-11-26 23:06:53 följande:
    Nä ninerna är ju fina ju
    tycker de ser en aning rysk ut =P... ja det e definitvt ryska kaniner{#lang_emotions_dreamer}... fråga inte varför=P... på minner lite i stil som babuskaprintet... i färgton....
  • Greksmurfen

godagens tjejer=)!

pust idag har vi varit iväg en heldag..å jagat maxen vart man än vart=P......
    RÅkade shoppa lite på kosta outlet=).... mne hör å häpna så fick maxen bara ett par lundmyr strumpor å ett par fårskinstofflor=). resten vatt till mej=).. hittade ett par så fina graviditetshänselbyxor som jag inte kunde låta bli=)...200kr från normalpris 600:- =P... men de får vella hänga tills man fått lite mage=)..
    just ja en liten kofta blev det med :) i stl 62..knde inte rå för det hehe

isako: trevligt med storfrämmat i tråden{#lang_emotions_sunny}... är miram på allt å slänger ut allt utan typ att leka med det ngt särsklit.....tycker maxen e fenomenal på det.... å "springer" försöker han sig på med .... så söta små troll=)

• Greksmurfen
    isako skrev 2009-11-27 20:52:24 följande:
    alltså skojar du! hon är helt galen! Kom hem här och kolla så kommer du viska till gubben va fan har hon inte städat på en månad eller.. Men JOOOOO det har jag! Men inte f*n syns det!! :-s Blir tokig! hahah Dutti du var som shoppade till dig!! Lätt att det bara blir till kidzen annars.
    {#lang_emotions_sunny}.....ja Galna e bara förnamnet =P......max har börjat dagis precis å kan säga att de e ju typ de enda timmarna man kan städa.... då han inte är hemma.....:)....
    hmmm fasar nästan lite hur det komer bli om 8mån =P.. när pyret e fött... hoppas att maxen iaf kan förstå lite när man säger till han hehe.. men får vella inte hoppas för mkt.. han kommer ju vara 1år å 10mån då=)....

ja tyckte jag va mkt duktig idag... blev faktiskt3 tröjor å ett par byxot totalt=)...
  • Greksmurfen
    {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}OJ tjena mittbena{#lang_emotions_sunny}..hur orkar man med det......?!?!...
    jo tro det med att det blir tufft i början men att de kommer få mkt skoj sen=).....
    hmmm kom att fundera på . idag.. VART sak nya bebben ha sina KLÄDER?!?.. maxens garderob e ju typ full hmmmmm....vi har ju int mkt utrymme å vill ju ha bebbesn kläder upphängda på galgar med...
    isako skrev 2009-11-27 21:04:35 följande:
    Ohh kommer bli tufft precis i början men perfekt när de växer upp sen. Syrran har ju tre. Älsta är 2 1/2 år... haha toktanten
  • Greksmurfen
    Flock skrev 2009-11-27 21:17:38 följande:
    Hej hej! Var ligger kosta outlet?? Är det stort?? Vad finns där för något?? Någon hemsida?? Jag har sökt men inte hittat någon.. Roligt att shoppa lite till sig själv oxå!
    det ligger i kosta =P..... www.kostaoutlet.se =).....
    billigt billigt kan ja säga=).. e ju svergies storsta pop outlet=) bl.a men de har fina lundemyr, paulfrank...å idag såg jah cleaire ngt från danmark.. så ett danskt märke.. sobea har ja med sätt sen finns julite finare märke med som raulpf lauren etc....
    stort JA.. finns mga affäerer 2 afärer är glas sedan är det ett större varuhus så att säga som har detmesta=)....
    kom upp så drar vi dit =).........
  • Greksmurfen
    isako skrev 2009-11-27 21:10:57 följande:
    haha ja fattar det inte heller. men nu har läkarna satt stopp då kroppen tagit stryk. hihi ja dessa Ilandsproblem
    HAHAHA.. ja ilandsproblem =P.... jo tro ja att de har satt stopp hehe...hur är dem födda?.. år?
  • Greksmurfen
    Flock skrev 2009-11-27 21:28:50 följande:
    Jag är jättesugen! Vi pratade om fylla en bil och köra, så då måste vi träffas!! Trodde kanske outleten låg utanför Kosta.. Bor du långt därifrån eller??
    =).. bor 5 mil ifrån så det e rätt nära kör dit tiitt som tätt=)...blir oftast efter löning =P... man gör lätt av mend pengar där men det e ju för att allt e så billigt från 30-70% oftast.... mestadels är det minst 50%=).....
  • Greksmurfen
    Flock skrev 2009-11-27 21:28:50 följande:
    Jag är jättesugen! Vi pratade om fylla en bil och köra, så då måste vi träffas!! Trodde kanske outleten låg utanför Kosta.. Bor du långt därifrån eller??
    kan påpeka att det är mkt mkt mkt mysigt å åka dit nu innan jul är hur mkt belysning som heöst uppe=)....å små kanllar utanför... själva kosta outlet ligger mitt i kosta=) lätt å hitta med=).... bara säg till så tar vi oss en träff=)
  • Greksmurfen
    Flock skrev 2009-11-27 21:33:40 följande:
    Då förstår jag att du kör dit ofta! Ser väldans roligt ut!!!
    tro mej det är det =P.........men fixa en bil det tycker jag.. perfekt julshopping kan ja säga=).. man tjänar rätt mkt på att åka....
    kostan ja köte idag kostade egenligen 245kr men kostade nu 50=).. så att ja et e mkt bra priser på mkt där=P.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15