Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-25 20:05:12 följande:
    Ingen aning-tycker du ska köpa en P&T Har du stoppat denna i minnes? www.tradera.com/jattesot-body-suit-pyjamas-fr...
    fyyyyyyyyy visa den i tråden... den ligger ju i min minneslista{#lang_emotions_wink}....
    måste ju med hamstra kanin till bebben=)... det som är jobbigt nu är att jag har INGET DANSKT hemma alls istl50-62 å bara nga i stl 68... upptäckte ju danska kläder när max hade st 68
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Pepper79 skrev 2009-11-25 20:10:30 följande:
    Vi ska åka till Nya Zeeland i slutet av dec och vara där i 4 veckor... Mmmm teletubbies är favoriter här med. är ju bara sååå spännande (hennes mamma och pappa håller dock inte helt med). Kudde kan nog vara en bra idé. Hoppas på att vi kan få en plats med mer plats framför benen så att hn kan sova på golvet på en massa filtar...
    be om att få en nödutgång plats eller längst fram i planet=)....kolla redan nu=).. räcker ju med en sådan platt babykudde=) så tar den lite plats med..

ÅHHHvill med dit=).... men nu e det ju andra kostnader som kommer till.. bla en tvilling vagn här med... går åt en P&T här med .. ahr redan en syskonsits hehe =)
  • Greksmurfen

gokväler:)... idag så ska maken natta maxen=).... får se hur det går... antar att ajg måste låta han ta lit mer ansvar för max angående nattning etc..... annars blir det extra jobbigt när nästa bebbe kommer=S...... för övrigt så ska ja umgås en heldag med mammsen imorn...hmmmkan säga att min mage ser ut som en svullen ballong....{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sealed}...å det är inte över magsäcken så att säga=P...hmm få se till å hitta en stor hoodtröja annar lä vella mamma misstänka ngt.. eller så får ja vela säga att ja detär nog dax å ta tag i den där träningen{#lang_emotions_dreamer}.......

• Greksmurfen
    Stormis skrev 2009-11-25 20:59:46 följande:
    ÅHHHHHHHHHHHHHHH, kan inte citera!!!!!!!!!!!!!! Liljan: Jag är som du, tycker att det är supersvårt att slappna av medan andra springer. Men nu är du tvungen så passa på att träna på att ta det lugnt. Det behöver vi alla nog träna på. Nu väntar tv'n för mig. Hörs imorgon alla godisar!
    hade samma problem/har=).. därför det heter att man har för mga bollar i luften med =P...

minns förra bb-tiden.. alla ringde titt som tätt på de där klockorna men en annan gick snarare ut i korridoren å mer hoppades på å ev hitta ngn =P..... kändes som man var  till besvär fast man vet att det e deras jobb {#lang_emotions_sunny}
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-25 21:02:40 följande:
    Åhh så söööt men jag har småfolks overall i 56 som är riktigt pyttig...mindre än lindex 50 så jag hoppas att han inte kommer drunkna i den...och kommer han nu lär han ju ändå inte behöva ha någon overall för då lär vi väl bli kvar på neo i evigheter
    ivxö lr ???..... vi får hoppas att han väntar....
  • Greksmurfen
    {#lang_emotions_laughing}{#lang_emotions_sunny}hehehehe....komisk du e=)
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 21:04:40 följande:
    Ja just det Fast jag kallar honom diskmaskinen även om han hellre skulle vilja va en sexslav
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2009-11-26 11:43:28 följande:
    Åhhh vad jag vill handla hajar o blå fleece. Men måste vänta till på tisdag. Hemskt ju
    kan säga att aqvarium äger om de får ut bild på den snart=).... den är gryyyyyyyyyyymt fin... ska lätt ha den till maxen =P....
  • Greksmurfen
    Tasha78 skrev 2009-11-26 12:08:28 följande:
    fast kaninerna var inte fina
    håller faktiskt med dej där.... tro inte det är ngt som ja kommer inhandla heller =P
  • Greksmurfen
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-26 12:10:46 följande:
    Akvarium!! Det är nog något som måste flytta hem till oss! Mannen är intresserad av akvarium (vi har ett på 700 liter i vardagsrummet som jag dock hoppas flyttar härifrån... ) och vi har själva målat ett på väggen i Williams rum! Spännande att få se printet!!
    O när jag så den såååååå fiiiiiiint med färgglada fiskar ... me löööööwe.
    har inte ngn dnask sida lagt upp lite nya molos??
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2009-11-26 12:11:49 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-26 12:07:51 följande: Ja om det kommer en suit kanske magen kan får en sån...
    suit finns :)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15