Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-08 23:58:10 följande:
    åhh vad jobbigt men han kaaaanske ändrar sig, se bara på min gubbe.. först tvät NÄ och nu, mja jo när barnen är 6-7 år är det en annan sak
    Näe, han vill inte ha fler. Han hade ju stoppat vid 2, jag tjatade ju till mig nr. 3
    Han vill kunna ha tid att ge dom också, sen är ju han 9 år äldre.

Nu gråter jag igen.....{#lang_emotions_cry}
    Zvartaliljan skrev 2009-12-08 23:59:32 följande:
    nädu...han trycker på som s*tan (ursäkta språket...) neråt o jag har sammandragningar varje dag, men inget regelbundet. Inget blod men jag är lite smått oroad att jag läcker fostervatten...ska kolla upp det på fredag.Idag tryckte han till ordentligt så jag bara skrek till o fick då förklara för en uppskrämd Maia att lillebror vill ut, fick då svaret "men vad ska han göra här ute?"
    Söt kommentar!!
    Du får väl be sambon trycka tillbaka då
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin

Stormis skrev 2009-12-09 00:00:02 följande:
    Bara ett barn än så länge, men var inte heller helt charmad av den där vattenavgången och sen väntan på värkarna .
    Det har jag råkat ut för 2 ggr
    Och nästan 2 dygn innan värkarna kom, men sen gick det undan
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-12-09 00:06:00 följande:
    Nä, den Moshinen funkar inte för mig. Jag bestämmer from nu att det är en liten bakad kladdig sak som man inte kan få nog av   .
    Låter ypperligt bra!!!!!
    Zvartaliljan skrev 2009-12-09 00:07:13 följande:
    Ja jag blev så ställd av hennes kommentar så jag sa att han måste ju komma ut någon gång, det vet du väl? hon tittade storögt på mig och svarade då "ja han kanske också vill ha lite frukost" (detta var i morse alltså)

Hade en kompis som fick barn och allt var frid och fröjd, efter 3 dgr gick storasyster knappt 2 år och hämtade bebisens overall och skulle ringa taxi. Får då skulle bebisen hem tyckte hon
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-12-09 00:07:22 följande:
    jaa det tror jag nog. känns galet att gå upp 3 strl nämen vännen då
    Ja, och dina förlossningsberättelser gör ju att jag läääängtar.
    Jaja, har ju mina 3 och ett tag trodde jag ju inte jag kunde få barn alls så jag är ju glad men liiiiite sörjer jag allt.
  • ChokladMoshin
    Stormis skrev 2009-12-09 00:07:36 följande:
    God natt alla och tack för alla lyckönskningar. Jag håller er på sträckbänken så läääänge jag kan med hur det går . Och vad som än sker så är det så det var meningen. Jepp, så bestämmer vi!
    {#lang_emotions_heart}
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-09 00:15:38 följande:
    Ja Maia har ju sagt att hon ska flytta till mormor o morfar för annars får inte bebisen plats här hemma Nu kom hjärtklappningen igen...måste vara de förbannade järntabletterna...

Inge kul med {#lang_emotions_heart} -klappningar!!
  • ChokladMoshin

Butte: Kan inte citera dig men vad gulligt!!

• ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-09 00:17:16 följande:
    Jag hara alltid velat ha många barn...minst 5-6 stycken men det lär nog aldrig hända...jag är inte skapt för o klara graviditeter särskilt bra
    Tråkigt! Men en liten till klarar du nog.

Jag ville också ha 5, maken har alltid sagt 2. Men eftersom nr.1 tog 5 år på sig innan han kom så drog liksom åren iväg lite fort.
    Hade ju nån konstig ide om att jag inte vill bli mamma efter 30......
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-12-09 00:17:21 följande:
    då ska jag vara tyst nu klart du särjer jag kommer nog aldrig bli nöjd, hela resan är så underbar
    Trots mina foglossningar så älskar jag också hela resan och finalen är ju grädden på moset!!
    Men sista graviditeten så försvann ju foglossningen i v. 25 så det var en dans på rosor Huruvida en fet hippo dansar i och för sig men ändå....
  • ChokladMoshin
    Zvartaliljan skrev 2009-12-09 00:24:46 följande:
    jag kommer nog gå med på sambons vilja och ta en 3a ganska tätt....men sen blir det nog inte fler på många år, kanske i så fall en elller två sladdisar om sisådär 10 år...tur att jag ändå började tidigt o inte hade problem som ni, det underlättar ju mycket.
    JA, det gör ju det.
    Vill inte ha sladdisar om 10 år, då är jag 41 och gubben 50
    Då vill ja invänta barnbarn.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15