• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • saturnina

Babuschka-tunikan gjorde succé på förskolan! Storfia älskar!!!

Däremot hade vi en trist stövelförväxling. Mellanbror hade i fredags gått hem med en annan flickas stövlar. Han har själv nästan exakt likadana, så det var inte konstigt att han tog fel. När jag kom till förskolan igår var fröknar och föräldrar i full färd med detektivarbete om vem som tagit stövlarna. Jag förstod inte att det var vi som tagit dem förrän jag kom hem igår och kollade en extra gång - då stod det två nästan lika par på hyllan. Imorse hade pappan kommenterat till min man "jag förstår inte hur det är möjligt". Insinuerat... själv träffade jag mamman nu på eftermiddagen och visade henne Gustavs stövlar, men hon verkade sur.

Jag tycker det hela är jättefånigt, det händer väl titt som tätt eller? Lillans stövlar råkade bli utlånade till en annan pojke hela förra helgen, inte går jag bärsärkagång för det?

• nikki2006
    Everlonn skrev 2009-10-20 16:52:28 följande:
    Behöver råd, vad är bra pris att ta för orange velourtunika i 104? Och ska man ta samma för en lila? Obs ej annons behöver råd!
    har aldrig sålt någon, antar att du menar katvig eller??? kanske utgångpris 149???
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-10-20 16:53:02 följande:
    Jag är jäääättesmart 
    Ja det är sant{#lang_emotions_kiss}
  • jojoa75
    Everlonn skrev 2009-10-20 16:50:45 följande:
    söker på kik* då kommer det upp i vilket fall

Ja så kan man ju göra.. lär sig nåt nytt varje dag
    Kanon, nu slipper jag göra två sökningar!!!
    saturnina skrev 2009-10-20 16:46:38 följande:
    Nyfiken, vad är det ni blir anmälda för, jag förstår inte riktigt?
    jag har blivit anmäld för att ha uttryckt mig positivt om ett märke, att jag raggar kunder genom att varje gång någon pratar med mig här på FL inboxar dom, har blivit anmäld för att jag på foto haft ett märke på mitt barn, trots att jag inte skrivit vad det var för märke eller skrivit nåt om att det var såna byxor utan bara skrivit som kommentar till bilden tex: molo tunika mm mm mm
    Inget allvarligt och inget jag tar åt mig, då jag verkligen inte tycker att det stämmer.. men tröttnade förra veckan o tog bort all info om mig själv.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-10-20 16:55:21 följande:
    har aldrig sålt någon, antar att du menar katvig eller??? kanske utgångpris 149???
    Japp katvig... grunnar lite för den är ju ovanlig, vad skulle man ta i köp nu då?
  • jojoa75
    Busbellan skrev 2009-10-20 16:49:57 följande:
    Hej på erVi sitter och funderar på vilka tapeter Nora ska ha på sitt rum. Vill gärna visa henne de där stjärntapeterna som jag vet att endel i tråden har, nån som vet en sida där man kan se dem?
    är det inte midbec?
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • nikki2006
    saturnina skrev 2009-10-20 16:53:30 följande:
    Babuschka-tunikan gjorde succé på förskolan! Storfia älskar!!!Däremot hade vi en trist stövelförväxling. Mellanbror hade i fredags gått hem med en annan flickas stövlar. Han har själv nästan exakt likadana, så det var inte konstigt att han tog fel. När jag kom till förskolan igår var fröknar och föräldrar i full färd med detektivarbete om vem som tagit stövlarna. Jag förstod inte att det var vi som tagit dem förrän jag kom hem igår och kollade en extra gång - då stod det två nästan lika par på hyllan. Imorse hade pappan kommenterat till min man "jag förstår inte hur det är möjligt". Insinuerat... själv träffade jag mamman nu på eftermiddagen och visade henne Gustavs stövlar, men hon verkade sur.Jag tycker det hela är jättefånigt, det händer väl titt som tätt eller? Lillans stövlar råkade bli utlånade till en annan pojke hela förra helgen, inte går jag bärsärkagång för det?
    Så töntigt att bli sur för en sån sak{#lang_emotions_undecided}Jag menar det var ju inte DU som gjorde det med flit och stövlarna kom ju till sin rätt. Du kanske skall nämna att dina stövlar kostar mer än hennes skitstövlar {#lang_emotions_djavulsk}och att du inte hade velat behålla dem om hon så kanstade dem efter dig hi hi hi moooohahahahhahaha{#lang_emotions_demon}
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-10-20 16:56:01 följande:
    Ja så kan man ju göra.. lär sig nåt nytt varje dag Kanon, nu slipper jag göra två sökningar!!! jag har blivit anmäld för att ha uttryckt mig positivt om ett märke, att jag raggar kunder genom att varje gång någon pratar med mig här på FL inboxar dom, har blivit anmäld för att jag på foto haft ett märke på mitt barn, trots att jag inte skrivit vad det var för märke eller skrivit nåt om att det var såna byxor utan bara skrivit som kommentar till bilden tex: molo tunika mm mm mmInget allvarligt och inget jag tar åt mig, då jag verkligen inte tycker att det stämmer.. men tröttnade förra veckan o tog bort all info om mig själv.
    Man ska alltid söka med * även molo* småf* nano* plasti* osv för då kommer även felskrivna upp eller sånt som molotröja när de skriver samman orden
  • Busbellan
    jojoa75 skrev 2009-10-20 16:56:58 följande:
    är det inte midbec?
    Tack, ska kolla det
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Everlonn

Hklöö-ade igen idag

Köpte JNYs klänning supersöt klockad modell! En orange och en turkos, sååå söta och passar ju till massa molotights{#lang_emotions_tongue_out}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15