Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-20 21:41:08 följande:
    vilken storlek var det så jag vet vad jag ska kolla efter
    92

(men INGEN annons. De ligger inte ens ute än)
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-11-20 21:45:14 följande:
    Akut hjälp! Hur var det nu man kunde varva meed alvedon och ipren för att få ner febern? E fick ipren för fyra timmar sen och nu är den tokhög igen. Kan jag ge alvedon nu?
    Ja det tror jag absolut att du kan göra.

Mina barn får inte ner tempen med den rekomenderade dosen. Vi åker vid varje feber tillfälle in till akuten för att få trippel dos. Dock får de ju alltid feber som ligger mellan 40 och 43.2 graders.  De säger att jag gott kan je både alvedon o burana samtidigt hemma. Men ja jag är lite feg med det.

Men jag skulle absolut gett en dos till efter fyra timmar. Fast jag tror att det står 6 timmar emellan.
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-11-21 07:17:41 följande:
    God morgon Här är man uppe till tuppen som vanligt. Barnen äter havrepuffar och tittar på morgontv, så det blir lite datatid till mig
    God morgon och GRATTIS!
  • SmillaMilla
    Helle skrev 2009-11-21 07:35:27 följande:
    Jodå här är allt okej. Har varit hemma hela veckan själv, men nu är sambon hemma så idag skall jga åka iväg o sshoppa helt själv. Skall bli så könt med en barnfri dag.

Hur är det med dig? Kalas i dag?
  • SmillaMilla

Lillronya: VAR köpte du kudden? Vi är på gång att köpa en fatboy men den där ser ju också mysig ut.

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2009-11-21 16:27:03 följande:
    Jag köpte den på citygross, av alla ställen.
    Oj.

Pris och vilka färger fanns den i ?
  • SmillaMilla

Nu har jag beställt julklappar till Svea. Eller ja några i alla fall. För den lätta summan 1100 kr. Varför skall det vara så dyrt med leksaker? Vill ju ha träleksaker till henne o det fanns inte i en enda butik här på Åland.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15